اگر دانشجوی رشته مدیریت صنعتی در مقطع کارشناسی ارشد هستید و تجربه کافی در تهیه پروپوزال ندارید میتوانید آن را از سایت اینترنتی ما سریعا دانلود بفرمایید.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

ظرفیت سنجی بانک ملت برای ارائه خدمات ضمانتنامه، LC ،... با تاکید بر سود اوری و ارائه الگوی مناسب مدیریت ظرفیت در استان سمنان


سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
33 صفحه
شماره:
297


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

اگر دانشجوی رشته مدیریت صنعتی در مقطع کارشناسی ارشد هستید و تجربه کافی در تهیه پروپوزال ندارید میتوانید آن را از سایت اینترنتی ما سریعا دانلود بفرمایید. مدیریت صنعتی از گرایش های رشته مدیریت می باشد که دانشجویانی را به سمت خود جذب می‌کنندکه ؛علاقه به کار کردن در محیط های صنعتی داشته باشند و دارای قدرت مدیریت در مکان‌ها و موقعیت‌های مختلف باشند. رشته مدیریت صنعتی با اهداف خاصی طراحی شده است؛ یکی از این اهداف تربیت افرادی بوده است که بتوانند با دیدگاه مدیریتی صنعت را بچرخانند.

این افراد می‌توانند با ارائه راهکارهایی ,بهبود هایی در وضعیت صنعتی کشور ایجاد کنند. مشکلات و شرایط سخت بانکداری درایران ، با ورود روز افزون بانکهای خصوصی و شرایط تورمی اقتصاد، باعث شده است تا سود اوری بانکها در این کشور با چالش های جدی مواجه باشد)پرتو،ص33،ش82) . می دانیم که مهمترین روش کسب درامد در بانکهای ایران به این شکل است که : بانکها منابع پولی در دست مردم را جمع اوری می کنند و در قالب انواع تسهیلات به مردم به مصرف می رسانند و از طریق مابه التفاوت نرخ این منابع با مصارف ،درامد اصلی خود را کسب می کنند. ولیکن امروزه بانک ها بامشکلاتی زیادی در این زمینه مواجه هستند.اصلی ترین این مشکلات به مسائل مربوط به جمع اوری چهار سپرده اصلی منابع بانکی(سپرده کوتاه مدت ،سپرده بلند مدت، قرض الحسنه پس انداز و جاری) بر می گردد. همراه با مشکلات اقتصادی جامعه وشرایط تورمی اقتصاد ایران ، امروزه تقریبااکثربانکهای ایران مجبورند برای جمع اوری منابع بلند مدت تا حدود 22درصد سود به سپرده گذاران بدهند. بر طبق دستور العمل جدید بانک مرکزی در مورد سپرده های قرض الحسنه ، این بانکها باید منابع حاصله از انرا حتما با تسهیلات قرض الحسنه (4 تا7 درصد) به مصرف برسانند که این امر موجب کاهش ارزش منابع قرض الحسنه در نزد بانکها شده است.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.