برای صرفه جویی در وقت به شما دانشجویان رشته مدیریت بازاریابی پیشنهاد می کنیم نمونه پروپوزال تکمیل شده رشته خود را از سایت اینترنتی ما دانلود کنید.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

بررسی تاثیر عوامل موثر بر هم نوایی نام ونشان تجاری رویکرد مشتری محور

مطالعه موردی بانک صادرات استان تهران


سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
44 صفحه
شماره:
284


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

برای صرفه جویی در وقت به شما دانشجویان رشته مدیریت بازاریابی پیشنهاد می کنیم نمونه پروپوزال تکمیل شده رشته خود را از سایت اینترنتی ما دانلود کنید. مدیریت بازاریابی از جمله رشته هایی است که در هر بازاری کاربرد دارد و قابل اجرا میباشد. دانشجویان این رشته باید به این نکته توجه داشته باشند که بازاریابی ایجاد تقاضا برای محصول نیست بلکه به طیف وسیعی از فعالیت‌ها کلمه بازاریابی را اطلاق می کنند. واحد بازاریابی فروش و جذب مشتری نمی باشد بلکه این دو کار از کار های عمده ی رشته بازاریابی می باشد و دانشجویان که در این رشته تحصیل می کنند بایستی بتوانندفوت و فن فروش و جذب مشتری را به خوبی بیاموزند.

اهمیت نگرش‌های برند در رابطه با ارزش ویژه برند نیز توسط تحقیقات قبلی ثابت شده است (نگاه کنید به بائر و دیگران، 2005؛ بائر و دیگران، 2008؛ گلادن و فانک، 2002؛ کلر، 1993)، در حالی که شواهد تجربی اندکی برای توضیح ماهیت این اهمیت وجود دارد. نگرش‌های برند را به اشتباه به عنوان نوع خاصی ازتداعی برند تشخیص داده‌اند. این طبقه‌بندی باید اصلاح شود زیرا مشتریان، نگرش‌ها را با توجه به یک برند براساس ارزیابی‌های تفکراتشان (یعنی تداعی برند) شکل می‌دهند، تفکراتی که نسبت به برند هدف دارند. این ارزیابی‌ها چیزی بیشتر از تفکرات صرف (محض) راجع به برند است‌ (یعنی تداعی برند). به این ترتیب، بررسی Gordon(2010) ، نگرش‌های برند را به عنوان یک نوع خاص از رابطه مشخص نمی کند. نگرش‌های مربوط به برند به عنوان یک ساختار جداگانه اندازه‌گیری شد که برتری برند نام گرفت.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.