امروزه با یک جستجوی ساده می توانیم سایت های بسیار متنوعی را برای دانلود پروپوزال آماده رشته های مختلف از جمله رشته مدیریت مالی پیدا کنیم.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

بررسی عوامل مؤثر بر تجهیز منابع در شعب بانک رفاه شهر اصفهان


عنوان دقیق پروپوزال در فایل اصلی آمده است که پس از خرید قابل مشاهده است.
سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
28 صفحه
شماره:
262


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

امروزه با یک جستجوی ساده می توانیم سایت های بسیار متنوعی را برای دانلود پروپوزال آماده رشته های مختلف از جمله رشته مدیریت مالی پیدا کنیم. رشته مدیریت مالی از جمله رشته هایی است که فارغ التحصیلان آن بایستی با نظام های مالی جهانی و ابزارهای مالی پیشرفته و به روز آشنایی کامل داشته باشند تا بتوانند از دانایی های خود بهترین استفاده را در جهت رسیدن به اهداف سازمان های مختلف به برند. رشته مدیریت مالی دانشجویان علاوه با نکات ذکر شده در قسمت بالا با تئوری‌های جدید مدیریت مالی و کاربرد آنها آشنا می‌شوند که این آشنایی در آینده شغلی بسیار برای آنها مفید خواهد بود.

در جهان امروز اهمیت جذب منابع مالی آنقدر برای بانک ها مهم و حیاتی می باشد که رقابت بسیار شدیدی در این زمینه بین آنها ایجاد نموده است. یکی از عمده ترین این دلایل ارائه خدماتی جدیدی همچون تلفن بانک، فاکس بانک، کارت های هوشمند و نیز ایجاد شعبه در خارج از سرزمین اصلی و یا استفاده از فن آوری های پیشرفته مانند دستگاه های خودپرداز و کارت های اعتباری و غیره جلب اطمینان و توجه و تشویق بیشتر مردم برای سپرده گذاری در بانک ها می باشد. در این راستا و طی چند دهه اخیر زمینه های جدیدی جهت جذب بیشتر منابع بانکی و ارائه خدمات بهتر و سریع تر به مشتریان به وجود آمده است. جذب منابع و سپرده ها نزد بانک ها از دو لحاظ دارای اهمیت می باشد: اول آن که پولی که مردم به بانک ها می سپارند، قدرت وام دهی بانک ها را افزایش می دهد و لذا بانک ها می توانند از محل پس اندازهای جمع آوری شده،وام های جدید بیشتری در جهت امور تولیدی و سرمایه گذاری تامین کنند.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.