دانشجویانی که در رشته مدیریت تحصیل می‌کنند می‌توانند نمونه پروپوزال رشته خود را به آسانی از سایت اینترنتی ما دانلود کنند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

بررسي تاثير نظام نگهداشت نيروي انساني بر بهره­وري سازماني در شركت سهامي مخابرات استان هرمزگان


سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
33 صفحه
شماره:
246


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

دانشجویانی که در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل می‌کنند می‌توانند نمونه پروپوزال رشته خود را به آسانی از سایت اینترنتی ما دانلود کنند. با گسترش جوامع و به دنبال آن افزایش روز افرون نیاز های بشر به وسایل گوناگون تجارت و بازرگانی بیشتر از گذشته رونق یافته است. ضمن اینکه وسیله های ارتباطی نیز به شکل های گوناگون پیشرفت نموده و کار تجارت را هموارتر و پر خطرتر کرده است. بازرگانان و شرکت های تجاری دیگر نمی توانند به تنهایی مسئولیت تمام کارها را بر عهده بگیرن و نیاز به یک مدیر آشنا به تمام ضوابط مربوط به تجارت دارند. بنابراین می توانند با استخدام متخصصان رشته ی مدیریت بازرگانی باعث ثمر بخشی به شرکت ها شوند.

يكي از اهداف اصلي هر سازماني، دستيابي به بهره وري است (نصیر پور، رئیسی و هدایتی، 1388). بهره وری یکی از شاخص های مهم در اقتصاد هر کشور است. در این میان عنصر اساسی در ایجاد و بهبود بهره وری، نیروي انسانی است. نیروی انسانی در مورد بهترین شیوه برا بهبود تصمیم می گیرد و هدایت گر هر گونه تلاش برای بهبود بهره وری است، به این دلیل که نیروی انسانی سازمان ها تنها منبعی است که کمیاب بوده و به راحتی نمی تواند توسط رقبا کپی برداری شود، در نتیجه موجب ایجاد مزیت رقابتی پایدار برای سازمان می شود (چو، وودز، جانگ و اردم ، 2006). در این راستا طرح نگهداشت و حفظ نیروی های انسانی منطقی بوده و توجیه پذیر است. در يك سيستم نگهداشت نيروى انسانى مطلوب و موثر، اهداف کلیه اجزا و عوامل انسانی با اهداف سازمان هم سو بوده و ديگر عوامل انسانی به فكر دغدغه هاى جانبى خود نيستند و تمامى تلاش خود را جهت پيشبرد اهداف خود كه هم سو با اهداف سازمان است انجام خواهند داد. در نتیجه بهره وری سازمانی نیز ارتقا می یابد (برو واسکا، ساتولا و فرنسن، 2012).

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.