مقاله زیر درباره پیشرفت تحصیلی می باشد . و شامل : اصول و هدف های آموزش و پرورش، اصول آموزش و پرورش و دوره مقاله زیر درباره پیشرفت تحصیلی می باشد . و شامل : اصول و هدف های آموزش و پرورش، اصول آموزش و پرورش و دوره و ... است.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
47 صفحه
کد:
807 mb


توضیحات:

مقاله زیر درباره پیشرفت تحصیلی می باشد . و شامل : اصول و هدف های آموزش و پرورش، اصول آموزش و پرورش و دوره ابتدایی، وظایف اساسی تعلیم و تربیت در این دوره، ویژگی¬های رشد دانش آموزان در دوره ابتدایی، ابعاد، نکات مهم تربیتی این دوره در رابطه با رشد جسمانی، رشد اجتماعی، رشد ذهنی ، ملاک های گزینش مواد درسی در دوره تعلیمات ابتدائی، پیشرفت تحصیلی، از مهمترین عوامل موثر در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، هدف، آمادگی، انگیزش، حیطه های آموزش، حیطه های آموزشی، اصول آموزش خوب از ديدگاه اسلاوين، حوزه شناختی، طبقه بندی هدف های آموزشی، توانایی ها و مهارتهای ذهنی، حیطه عاطفی، حیطه روانی – حرکتی کیبلر و همکاران، حافظه، الگوی حافظه در رویکرد پردازش اطلاعات، مدل اتکینسون(نظام پردازش اطلاعات)، هوش، نظریه سه وجهی هوش استرنبرگ، نظریه هوش گاردنر، هوش زباني شناختی، هوش موسیقی، هوش منطقی – ریاضی، هوش فضایی، هوش جسمانی-حرکتی(جنبشی)، هوش روابط بین فردی و هوش روابط درون فردی، هوش از نظر پیاژه ، فرا شناخت ، حیطه عواطف و نگرش ها ، علایق دانش آموزان ، انگیزش ، خود پنداره ، مهارتهای حرکتی، ویژگی های مهارتهای حرکتی، یادگیری فعال، کارکرد مغز، یادگیری و پردازش اطلاعات نیمکره چپ و راست مغز، مروری بر پژوهش¬های انجام شده درباره اثرات آموزش موسیقی، پژوهش های انجام شده در خارج از ایران، پژوهش های انجام شده درایران، خلاصه دانش موجود، منابع فارسی، English resource.

مقاله زیر درباره پیشرفت تحصیلی می باشد . و شامل : اصول و هدف های آموزش و پرورش، اصول آموزش و پرورش و دوره اجتماعی و جهان بینی خود،نیازهای جامعه،کودکان و نوجوانان و نیاز هایی که از آموزش و پرورش دارد،برنامه های آموزش و پرورش خود را معین می کند


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.