کیفیت زندگی یکی از اصلی ترین مفاهیم بیان شده در روانشناسی مثبت نگر (تغییر تمرکز از آسیب شناسی روانی به جنبه های قوی انسان است. کیفیت زندگی یک معنی چند کاربردی است و به منطور احساس نشاط و سلامت از زندگی یاد می شود.

جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل

پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
31 صفحه
کد:
741 mb


فهرست مطالب:

تحقیق زیر در مورد کیفیت زندگی است . و شامل: دیدگاه صاحب نظران در ارتباط با کیفیت زندگی، ابعاد کیفیت زندگی، قلمرو فیزیکی شامل، قلمرو روانی عاطفی شامل، قلمرو اجتماعی شامل، قلمرو رفتاری فعالیتی شامل، قلمرو مادی شامل، عوامل مؤثر بر کیفیت زندگی، 2عوامل مرتبط با کیفیت زندگی، مدل های کیفیت زندگی، مدل فلس و پری، مدل لی و همکاران، شیوه های بهبود کیفیت زندگی، پیشینه پژوهش، اختلال هویت جنسی و سبک های والدینی، پیشینه پژوهشی، اختلال هویت جنسی و کیفیت زندگی، پیشینه پژوهشی، اختلال هویت جنسی و ویژگی های شخصیتی، منابع فارسی، منابع انگلیسی.


توضیحات:

کیفیت زندگی یکی از اصلی ترین مفاهیم بیان شده در روانشناسی مثبت نگر (تغییر تمرکز از آسیب شناسی روانی به جنبه های قوی انسان است. کیفیت زندگی یک معنی چند کاربردی است و به منطور احساس نشاط و سلامت از زندگی یاد می شود. سازمان بهداشت جهانی کیفیت زندگی را به معنی درک و واقعیت هر فرد ازشرایط خود در زندگی با توجه به ارتباط فرهنگی و نظام ارزشی اجتماعی که در آن زندگی می کند توصیف می نماید. در معنی ذهنی تصورمی شود که کیفیت زندگیبه وسیله دیدگاه های شخصی (مثل خوش بین بودن،بدبین بودن، سرکشی، خود بینی و عصبانی بودن) تحت تأثیر قرار می دهد . کیفیت زندگی با فهم فرد از شرایط زندگی مرتبط است .


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.