ادراک در روان شناسی امروزی، به مفهوم کنش ذهنی یا روانی است که برگزیدن و سازماندهی اطلاعات حسی و مخصوصا ً‌معنابخشی آنها را به صورتی فعال به عهده دارد. ویژگی مهم اسناد این است که در گسترده وسیعی از فعالیت‌ها،تفکرات و رفتار انسان‌ها پیدا می‌شود.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
28 صفحه
کد:
803 mb


توضیحات:

مقاله زیر درباره خود پنداره می باشد . و شامل : نقش اسناد در خود پنداره تحصیلی، خودپنداره تحصیلی ، مراجعه بیرونی، مراجعه درارتباط خودپنداره تحصیلی با پیشرفت تحصیلی، مدل نظری، منابع فارسی.

کودکان به مرورزمان و با بالا رفتن سن، به ویژگی‌های خصوصی خودرک کنند خودپنداره ، یک از صفات منحصر به فرد انسان‌هاست که ازابتدای کودکی شروع می‌شود و در ادامه زندگی هم چنان ادامه دارد . ادراک در روان شناسی امروزی، به مفهوم کنش ذهنی یا روانی است که برگزیدن و سازماندهی اطلاعات حسی و مخصوصا ً‌معنابخشی آنها را به صورتی فعال به عهده دارد .

خود، در ابتدا به وسیله ترکیبی از ارتباطات ابتدایی شکل می‌گیرد؛ که نوع این روش در رشد و سازمان دهی شخصیت افراد، اهمیت فوق العاده ای دارد. ویژگی مهم اسناد این است که در گسترده وسیعی از فعالیت‌ها،تفکرات و رفتار انسان‌ها پیدا می‌شود و در پیشامدهای مربوط به این موضوع رشد می‌کند. یکی از گزینه های بسیار مهمی که می‌تواند درارتقارء تحصیلی دانش‌آموزان تاثیرگذاری داشته باشد خود پنداره موفقیت تحصیلی، شخصی که موفقیت خود را به توانایی بالای خود می سنجند ، رفتارهای گوناگونی را نسبت به فردی که موفقیت خود را به عوامل درونی اختصاص دارد.

افرادی که راه کارهای موفقیت خود را به سبب های درونی (توانایی و کوشش) تسلط می‌دهند، توانایی بیشتری را برای تقویت تحصیلی از خود نشامی‌دهندزیراین گونه افراد، عوامل پیشرفت تحصیلی خود را قبول کنند انگیزه شان به حد بالایی می‌رسد .


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.