امروزه جمعیت عظیمی در بخش های صنعتی، دولتی و بازرگانی به کارهای متنوع اشتغال داشته و در راه انجام وظایف محوله به کار مشغول مشغول هستند.
فهرست مطالب و جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل


نوع فایل:

Word قابل ویرایش

تعداد صفحه:

37 صفحه

کد:

Mab630


فهرست عناوین:
آموزش کارکنان
تعریف آموزش
مزایای آموزشی
فرایند آموزش
شرایط مورد نیاز آموزش کارکنان
اهمیت و ضرورت آموزش کارکنان
فوایدآموزش کارکنان
اهداف آموزش کارکنان
اهمیت و لزوم آموزش کارکنان
اهمیت و لزوم آموزش کارکنان
آموزش کارکنان و آموزش بزرگسالان
بعضي از علل بروز بي تفاوتي در كاركنان
راهکارهای برخورد با بی تفاوتی در کارکنان
ارزیابی عملکرد کارکنان
محاسن ارزيابي
سياست حاكم بر ارزيابي عملكرد كاركنان
اهمیت و لزوم آموزش کارکنان
پژوهش های انجام شده در داخل و خارج از کشور
منابع فارسی
منابع لاتین


بخشی از متن:

امروزه جمعیت عظیمی در بخش های صنعتی، دولتی و بازرگانی به کارهای متنوع اشتغال داشته و در راه انجام وظایف محوله به کار مشغول مشغول هستند. روشن است که نمی توان ادعا نمود تمامی آنان ذاتاً از دانش، نگرش و مهارت های لازم برای انجام وظایف خود را دارا هستند. بلکه برای افزایش سطح کیفی کار خود به آموزش احتیاج دارند. از سوی دیگر پیشرفت های علوم و فن آوری، تغییرات زیادی در زمینه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی سبب شده که نیاز به آموزش را آشکارتر می سازد ( ابطحی، 1383). تعریف آموزش سید جوادین (1391) آموزش فرآیندی است که افراد بر اساس آن دانش و مهارت هایی را جهت تأمین هدفی خاص فرا می گیرند و هدف از به کارگیری فرآیند آموزش بالا بردن توان تفکر و نگرش کارکنان، افزایش بهره وری سازمان و بهبود کیفیت کار می باشد، ضمن آن که بهبود روابط کارکنان و مدیران نیز مد نظر می باشد. تعریفی دیگر از سید جوادین فرایندی سازمان یافته و قانونمند به منظور اطلاع رسانی به کارکنان و با هدف بهبود بخشیدن و اعتلای توانایی ها، دانش، آگاهی، عادات کاری، گرایش ها و نگرش ها.


نمونه یک پیشینه:

میرزابیگی و فرهمند خواه (1387) در بررسی نیازهای آموزشی مرتبط با رشد حرفه ای مدرسان دانشکده صدا و سیما به مجموعه ای از نیازهای مرتبط با رشد حرفه ای در سه حیطه ی برنامه ریزی درسی، تدریس و ارزشیابی آموزشی دست یافتند که با توجه به نیازهای مشترک بین گروه های آموزشی مورد بررسی، مدرسان دانشکده صدا و سیما در مقولاتی همچون آشنایی با حیطه های طبقه بندی اهداف (شناختی، عاطفی و روانی-حرکتی) کاربرد روش های گردش علمی و نمایشی در تدریس، آشنایی با فنون کارگاه آموزشی مدیریت کلاسی، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و فنون ارزشیابی، نیاز به آموزش دارند.


نمونه یک منبع:

رحیمی خانیانی، غلامعلی، (1380). آموزش و بهسازی نیروی انسانی در نظام تعلیم و تربیت، تهران: مؤسسه فرهنگی انتشاراتی زهد، چاپ اول.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.