مبانی نظری روانشناسی در مورد هنر درمانی (هنرهای تجسمی)

 در این بخش یک پروژه کامل روانشناسی با قیمت یک مبانی نظری روانشناسی در مورد هنر درمانی و با تکیه بر هنرهای تجسمی ارائه شده است.

علی رغم الهامی که سوررئالیستها بدون شک از کارهای اولیه فروید می گرفتند، هدف آنها از استفاده از تکنیک بالینی و نظریه های او بسیار متفاوت از اهداف روان کاوانه بود. اگرچه هدف روان کاوی کاهش پریشانی های روانی و احساسی بود، اما سوررئالیسم در ابتدا درگیر تحولات اجتماعی و آزادسازی تخیلات انسانی بود. خواسته سوررئالیست ها این بود که از خردناپذیری ناهشیار برای رسیدن به واقعیتی فراتر از دلایل قابل درک و عقلانی استفاده کنند، (دورو و گرین هاف ۱۹۹۳).

اگر سوررئالیست ها به دنبال اعتبار بخشیدن به ویژگی هایی مانند عجیب و غریبی بدویت، نامتعارفی و دیوانگی بودند، از نظر فروید اختلالات روانی یک نوع بیماری محسوب می شد، شرایطی که باید بهبود می یافت نه این که از آن تجلیل شود. بنابراین عجیب نیست که فروید به شاهکارهای سوررئالیست ها نگاه نسبتا بی تفاوت و توام با شک داشت. در هر حال ممکن است این بحث مطرح شود که اهداف کاستن پریشانی احساسی و آزادسازی قومی تخیل دو موضوع متضاد نیستند. درواقع هردو آن ها زیربنای اقدامات بالینی هنردرمانی هستند.


عنوان پروژه روانشناسی شامل مبانی نظری : تأثیر آموزش هنرهای تجسمی بر افزایش مهارتهای پردازش اطلاعات بینایی کودکان حساب نارسا
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 29 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 141 صفحه

دانلود مبانی نظری درباره هنر درمانی

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.