دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری عملکرد شغلی: پروژه زیر درباره عملکرد شغلی می باشد. و شامل : عملکرد وظیفه ای، عملکرد زمینه ای ، رفتارهای مرتبط با انطباق پذیری، تحقیقات داخل کشور: طراحی مدل عناصر تفکر استراتژیک در سازمان های ایرانی، مدل سازمانی برای تفکر راهبردی و .. می باشد.

جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل

پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
15 صفحه
کد:
16 mg


توضیحات:

پروژه زیر درباره عملکرد شغلی می باشد. و شامل : عملکرد وظیفه ای، عملکرد زمینه ای ، رفتارهای مرتبط با انطباق پذیری، تحقیقات داخل کشور: طراحی مدل عناصر تفکر استراتژیک در سازمان های ایرانی، مدل سازمانی برای تفکر راهبردی ( مطالعه تجربی)، نتایج آزمون فرضیه های تحقیق، تحقیقات خارج ازکشور، فهرست منابع، عملکرد زمینه ای از جمله رفتارهای است که پایداری سازمانی و اجتماعی و شناختی که وظایف فنی رادربرگرفته است، بقاءمی بخشد. این نوع از فعالیت ها به انگیزه ها، خواسته ها و ویژگی های شخصیتی فرد بستگی دارند و به تدریج به شکل نقش رسمی مکتوب هستند.

به دلیل زیاد شدن سرعت دگرگونی در محیط کار، پیشرفت های تکنولوژی، افزایش سریع دانش و جهانی شدن عملکرد و توانایی انطباق پذیری به صورت شگرفی به عنوان یک نوع عملکرددارای اهمیت است. افراد با تجربه و خبره درحیطه انجام شغل تجربه دارند و یا کنترل کننده افرادی هستند که آن شغل را انجام می دهند ، بنابراین یک وضعیت قضاوتی در ارتباط درجه سهیم بودن فعالیت های خاص در سازمان قراردارند. 

تفکر راهبردی نیز با تاثیرگذاری ازعوامل فردی، عوامل گروهی و عوامل سازمانی می باشد. هندفورد (1995) در پژوهشی باعنوان توسعه صلاحیت اجرائی مدیر با استفاده از تفکر استراتژیک به شناختن ویژگی هایی می پردازد که تفکر استراتژیک را از تفکر عملیاتی جدا می کند. بررسی عناصر تفکر استراتژیک و شناسایی روابط متقابل و تعاملات آنها ازراه بررسی ادبیات موضوع و نظرات با تجربه گان انجام شده است.


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.