امروزه بسیاری از شرکت‌ها به لزوم کارآفرینی پی برده‌اند. در واقع این‌گونه تغییر گرایش در استراتژی، در پاسخ به سه نیازی است که بر سازمان‌ها تحمیل گردیده است.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
30 صفحه
کد:
1741 mg


فهرست عناوین این مقاله:

کارآفرینی چیست؟- کارآفرین کیست؟- فرایند کارآفرینی- انواع کارآفرینی- اهمیت و نقش کارآفرینی- ضرورت کارآفرینی در سازمان های ورزشی- مزایای کارآفرینی- انواع مدل های کارآفرینی- مدل های محتوایی- مدل های فرآیندی- موانع کارآفرینی- پیشینه تحقیق- مطالعات داخل کشور- مطالعات خارج از کشور- منابع فارسی- منابع غیر فارسی.


قسمت هایی از این مقاله:

امروزه بسیاری از شرکت‌ها به لزوم کارآفرینی پی برده‌اند.

در واقع این‌گونه تغییر گرایش در استراتژی، در پاسخ به سه نیازی است که بر سازمان‌ها تحمیل گردیده است: 1) افزایش سریع رقبای جدید.

2) ایجاد حس بی اعتمادی نسبت به شیوه‌های مدیریت سنتی در سازمان‌ها. 3

) خروج بهترین نیروهای کار از سازمان‌ها و اقدام آنها به کارآفرینی مستقل.

در خصوص نخستین مورد، یعنی رقابت باید اشاره نمود که این عامل با شتابی که در سالهای اخیر به خود گرفته تمامی سازمان¬های ورزشی را به ستوه آورده‌ و حتی صنایعی را که در فناوری‌های پیشرفته فعالیت دارند نیز امروزه با رقبای بسیاری مواجه نموده است.

سرعت نوآوری و ارائه محصولات جدید به قدری سرعت یافته که تغییرات، ابتکارات و بهبودها به امری عادی در بازارهای فروش محصولات ورزشی تبدیل شده است.

از این رو سازمان های ورزشی یا باید به نوآوری بپردازند یا اینکه محکوم به فنا می‎باشند.

دوم اینکه با توجه به حرکت سریع محیط به سوی پیچیدگی بیشتر و عدم پایداری در شرایط محیطی و بازار، شیوه‌های سنتی مدیریت نمی‌تواند پاسخگوی اینگونه چرخشهای شدید در محیط بوده و عدم تطبیق سریع آن با شرایط تصمیم گیری در چنین محیط‎های جدیدی، نوعی بی‌اعتمادی را نسبت به سبکهای مدیریت سنتی ورزشی ایجاد نموده است.

سومین مشکل، ترک شایسته‎ترین افراد شرکت برای اقدام به کارآفرینی مستقل می‌باشد.

از علل اصلی تشویق افراد به ترک سازمان¬های ورزشی خود می‎توان به پاداشهای حاصل از کارآفرینی مستقل همچون رفاه اقتصادی و اجتماعی، شهرت و استقلال در تصمیم گیری اشاره نمود و همین عوامل سبب می‌شود تا کارکنان جوان و باسابقة سازمان های ورزشی بیش از پیش به کارآفرینی و با سهولت بیشتری نسبت به گذشته برای تحقق فکرها و اجرای پروژه‌هایشان به منابع مالی دست پیدا کنند.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.