مدت زمانی است که نیاز گسترده‌ای برای توجه به مهارت های عمومی (شامل توانایی کار گروهی، توانایی برای مدیریت مسائل، رهبری، تصمیم گیری) مطرح شده است. در این راستا کاوانگ و درنان (2008) ادعا می‌کنند که استادان حسابداری باید به سمت پرورش حسابدارانی با مهارت های عمومی حرکت کنند و از آموزش مهارت‌های صرفاً تکنیکی و تخصصی اجتناب کنند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
44 صفحه
کد:
1506 mg


فهرست عناوین این مقاله:

مقدمه- هوش- تعریف هوش - انواع هوش- هوش هیجانی- تعاریف هوش هیجانی- ابعاد هوش هیجانی- دیدگاه‌های هوش هیجانی- دیدگاه توانمندی- دیدگاه مختلط- اهمیت هوش هیجانی- اهمیت هوش هیجانی در حسابداری- پیشرفت در هوش هیجانی- آموزش حسابداری و هوش هیجانی- رشته‌ی حسابداری و هوش هیجانی- تجربه‌ی کاری و هوش هیجانی- جنسیت و هوش هیجانی و بررسی آن در حرفه حسابداری- سلامت روان و هوش هیجانی-‌تحقیق‌های پیشین- هوش هیجانی- آموزش حسابداری هوش هیجانی- تجربه کاری و هوش هیجانی - جنسیت و هوش هیجانی- منابع و مآخذ-


قسمت هایی از این مقاله:

مدت زمانی است که نیاز گسترده‌ای برای توجه به مهارت های عمومی (شامل توانایی کار گروهی، توانایی برای مدیریت مسائل، رهبری، تصمیم گیری) مطرح شده است.

در این راستا کاوانگ و درنان (2008) ادعا می‌کنند که استادان حسابداری باید به سمت پرورش حسابدارانی با مهارت های عمومی حرکت کنند و از آموزش مهارت‌های صرفاً تکنیکی و تخصصی اجتناب کنند.

وبر و همکاران (2009) مهارت‌های عمومی را استفاده از مهارت‌های فردی، رفتاری و انسانی برای کاربرد مهارت‌های تکنیکی و دانش در محیط کار تعریف می‌کنند، در واقع می توان گفت که مهارت های عمومی مهارت‌های مرتبط با هوش هیجانی هستند (بلوچ، برور و استات 2012).

همچنین دی ویلرس (2010) با بررسی مجموعه‌ای از مقالات ادعا می‌کند که مهارت‌های عمومی که در حین آموزش حسابداری باید درنظر گرفته شود به پنج زیر مجموعه اصلی طبقه بندی می‌شود: 1- مهارت های ارتباطی 2- مهارت حل مسئله و تفکر انتقادی 3- رهبری و کار گروهی 4- ارزش‌های اخلاقی و معنوی 5- مدیریت خود دی ویلر (2010) انگیزه برنامه تحصیلی حسابداری را برای 3 گروه کارفرما، دانشجویان و انجمن های حسابداری بررسی کرد و در کل به این نتیجه رسید که یک فاصله قابل توجه بین برنامه حسابداری که به دانشجویان ارائه می‌شود و نیاز بازار کار وجود دارد.


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.