تحقیق زیر درباره مدل های مدیریت کیفیت می باشد. و شامل: مدل جایزه کیفیت دمینگ- مدل جایزه ملی کیفیت مالکوم بالدریج- مدل بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت- فن کیفیت خدمات- روش جوران- مدل هزینه یابی فرآیندی و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
35 صفحه
کد:
20 md


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

تحقیق زیر درباره مدل های مدیریت کیفیت می باشد. و شامل: مدل جایزه کیفیت دمینگ- مدل جایزه ملی کیفیت مالکوم بالدریج- مدل بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت- فن کیفیت خدمات- روش جوران- مدل هزینه یابی فرآیندی- مدل کوه یخ- روش BSC- روش تاگوچی- روش ایشی کاوا- مدل مدیریت کیفیت جامع پیشرفته- کایزن- منابع و ماخذ داخلی- منابع و مآخذ خارجی.

مدل جایزه کیفیت دمینگ نقش بسزایی در راستای توسعه کنترل کیفیت و مدیریت کیفیت ایفا می کند. کلیه ی شرکتهایی که این جایزه را دریافت کرده اند، نظام کنترل کیفی خود را به طور خیلی منظم طراحی کرده و گروههای بازرسی ویژه ای تشکیل داده اند. این گروههای بازرسی، هر یک از بخشها و قسمتهای کاری را بر اساس این موضوع که آیا خط مشی شرکت در قسمتهای مختلف سازمان اجرا می شود یا خیر، مورد ممیزی قرار می دهند. این مدل از بدو حیات خود بارها بازنگری و اصلاح شده است. هم اکنون جایزه کیفیت دمینگ به چهار دسته تقسیم می شود :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.