مقاله زیر درباره استرس شغلی می باشد. و شامل: نشانه‌های استرس- منابع استرس شغلی- پی‌آمدهای ناشی از استرس شغلی- پیشینه پژوهش (تحقیقات انجام شده داخلی)- پیشینه پژوهش (تحقیقات انجام شده خارجی) - فهرست منابع فارسی- فهرست منابع غیر فارسی و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
42 صفحه
کد:
1318 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پروژه ی زیر درباره استرس شغلی می باشد. و شامل: نشانه‌های استرس- منابع استرس شغلی- پی‌آمدهای ناشی از استرس شغلی- پیشینه پژوهش (تحقیقات انجام شده داخلی)- پیشینه پژوهش (تحقیقات انجام شده خارجی) - فهرست منابع فارسی- فهرست منابع غیر فارسی.

واژه استرس به معنای نیرو، فشار و اجبار، واژه‌ای انگلیسی است و در زبان‌های مختلف با همین لفظ به کار برده می‌شود. در زبان فارسی واژه «فشار روانی» را به عنوان برابر نهاده استرس بکار برده‌اند که با مفهوم دقیق استرس سازگار نیست (لو، پ. و لو، ه.، 1986). مطالعه استرس شغلی با «هانس سلیه » که از وی به عنوان پدر استرس نام برده می‌شود در سال 1965 شروع شد. وی استرس را به عنوان پدیده‌ تازه‌ای در نوع خود، به طور کامل شرح داد. هولمز با همکاری راهه در مورد آثار حوادث فشارزای زندگی مطالعات وسیعی انجام داد. این وقایع، «جدول رده‌بندی انطباق و سازگاری اجتماعی هولمز و راهه» نامیده می‌شوند (لو، پ. و لو، ه.، 1986).


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.