پژوهش زیر درباره ی اخلاق حرفه‌ای در سازمان می باشد. و شامل: تعریف اخلاق- تعریف حرفه- ویژگی‌ حرفه‌ای‌ها- تاریخچه اخلاق حرفه‌ای در جهان و ایران- آرمان اخلاق‌حرفه‌ای- کدهای اخلاق‌حرفه‌ای- تأثیر کدهای اخلاقی بر اخلاق حرفه‌ای و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
33 صفحه
کد:
1315 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پژوهش زیر درباره ی اخلاق حرفه‌ای در سازمان می باشد. و شامل: تعریف اخلاق- تعریف حرفه- ویژگی‌ حرفه‌ای‌ها- تاریخچه اخلاق حرفه‌ای در جهان و ایران- آرمان اخلاق‌حرفه‌ای- کدهای اخلاق‌حرفه‌ای- تأثیر کدهای اخلاقی بر اخلاق حرفه‌ای- گذر از کدهای اخلاقی به منشورهای اخلاقی- پیشینه تحقیق- تحقیقات انجام شده در داخل کشور- تحقیقات انجام شده در خارج کشور- فهرست منابع- منابع فارسی- منابع لاتین.

علم اخلاق، شاخه اي از فلسفه است كه خطوط راهنما را براي درستي يا نادرستي اعمال ترسيم مي‌كند. كلمه اخلاق از كلمه يوناني «Ethos» به‌معناي شخصيت گرفته شده است. اصول اخلاقي، از كلمه لاتين «Moralis» به‌معناي رسم و منش و شيوه مي‌آيد. هر دو كلمه به معناي رسم هستند، يعني شيوه‌هاي بنيادين رفتار كه نه تنها مرسوم، بلكه درست هم هستند. از لحاظ لغوي، اخلاق گاه به معناي عام به كار مي‌رود و منظور از آن همه ويژگي‌هاي دروني انسان اعم از خوب يا بد مي‌باشد اما در اكثر موارد، اخلاق به معناي خاص« رفتار و خصوصيات معنوي مثبت» استعمال مي‌شود؛ از اين رو رفتار اخلاقي نيز رفتاري است كه مطابق با ارزش‌هاي والاي انساني باشد (سحرخيز، 1387: 9) اين واژه از لحاظ معناشناسي گستره زيادي دارد از جمله:


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.