مقاله زیر درباره نظام متکثر رسانه ای در اسلام می باشد. و شامل: ممنوعیت کتمان حق- مقدمه بودن برای انتخاب آگاهانه- امر به معروف و نهی از منکر- ضرورت ادای حق- ضرورت ادای حق- آزادی آرمان محوری انقلاب اسلامی و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
39 صفحه
کد:
1255 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

مقاله زیر درباره نظام متکثر رسانه ای در اسلام می باشد. و شامل: ممنوعیت کتمان حق- مقدمه بودن برای انتخاب آگاهانه- امر به معروف و نهی از منکر- ضرورت ادای حق- ضرورت ادای حق- آزادی آرمان محوری انقلاب اسلامی- تحول در مفهوم امنیت ملی ونقش تکثررسانه- ریشه های تکثر در تحولات جهانی رسانه- تکامل ارتباطات وکهکشانهای ارتباطی- رسانه های نوین و کهکشان چهارم- حمایت نهادهای بین المللی ازتکثر و استقلال رسانه‌ها- فهرست منابع و ماخذ- فارسی- منابع انگلیسی.

اگرچه زمان ظهور اسلام در 14 قرن قبل هنوز رسانه های امروزی پا به عرصه فعالیت نگذاشته بودند و اطلاع رسانی عمدتا در چارچوب کهکشان شفاهی انجام می شد اما دیدگاهها و سیاستهای کلی اسلام و شارع درباره اطلاع رسانی به صراحت در متون دینی به‌ویژه قران کریم وسیره پیامبر(ص) وامیرالمومنین(ع) تعیین شده است. در رابطه با رسانه نیز محققان و پژوهشگران دینی براساس منابع اصیل اسلامی و روشهای علمی استنتاج احکام اسلامی دیدگاه های اسلام در رابطه با رسانه ر ا استخراج کردند. رویکرد کلی دین اسلام که مبارزه با جهل و بی اطلاعی را به عنوان جهت گیری اصلی خود در اصلاح جامعه برگزیده است، موجب شده تا در مبانی اسلامی، اطلاع رسانی و جریان آزاد اطلاعات با تاییدات متعددی همراه گردد.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.