پزوهش زیر درباره آموزش کارکنان می باشد. و شامل: تعریف آموزش- روشها و فنون آموزش کارکنان- آموزش‌های ضمن خدمت- نیازسنجی آموزشی- مفهوم نیاز -- اهداف نیازسنجی- اهداف آموزش کارکنان- ویژگیهای یک آموزش اثر بخش و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
27 صفحه
کد:
1149 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پزوهش زیر درباره آموزش کارکنان می باشد. و شامل: تعریف آموزش- روشها و فنون آموزش کارکنان- آموزش‌های ضمن خدمت- نیازسنجی آموزشی- مفهوم نیاز -- اهداف نیازسنجی- اهداف آموزش کارکنان- ویژگیهای یک آموزش اثر بخش- نتایج و فواید آموزش اثربخش- عوامل ناکامی سازمانها در آموزش کارکنان- پیشینه تحقیق- مطالعات داخلی- مطالعات خارجی - منابع و مآخذ.

آموزش استاد شاگردي: اين روش روشي رايج بوده كه در بسياري از سازمانها از آن استفاده مي‌كنند. كاركنان از تركيبي از آموزشهاي كلاسيك (كلاس درس) و آموزش در حين كار زير نظر يك فرد بعنوان آموزش دهنده مهارتهاي لازم را فرا مي‌گيرند. چيزي كه در اين روش به آن توجه نگرديده است اين است كه افراد داراي توانمنديهاي مختلف در زمينه يادگيري و بكارگيري مهارتهاري بدست آمده در انجام امور هستند ولي در اين روش تمامي كاركنان در يك دوره زماني خاص و تعيين شده تحت تعليم قرار گرفته كه بدليل فوق ممكن است براي هيچ كدام از آنها مثمر ثمر نباشد(اسداله، 1384).


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.