مقاله زیر درباره ارزش ویژه برند می باشد. و شامل: مفهوم نام و نشان تجاری- مدلهای ارزش ویژه برند- مدل ارزش ویژه برند آکر(1991)- مدل پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند- مدل ارزش ویژه برند خدماتی بری(2000) و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
29 صفحه
کد:
1042 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

مقاله زیر درباره ارزش ویژه برند می باشد. و شامل: مفهوم نام و نشان تجاری- مدلهای ارزش ویژه برند- مدل ارزش ویژه برند آکر(1991)- مدل پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند- مدل ارزش ویژه برند خدماتی بری(2000)- مدل ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری- مدل مفهومی تحقیق- کیفیت فیزیکی- رفتار کارکنان- رضایت درونی ایده آل- هویت برند- انسجام در سبک زندگی- پیشینه تحقیقات انجام شده- تحقیقات داخلی- تحقیقات خارجی.

یکی از مشهورترین و مهم ترین مفاهیم بازاریابی که به طور گسترده توسط محققان و صاحب نظران بازاریابی مورد بحث قرار می گیرد، ارزش ویژه برند است. که از دلایل مهم این شهرت، نقش استراتژیک و مهم ارزش ویژه برند در تصمیمات مدیریتی و ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان ها و مشتریان آنها می باشد(Atilgan et al, 2007). ارزش ویژه برند، سازمان ها را قادر می سازد که علاوه بر حفظ سهم بازار خود، مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند(Lee&Back, 2009). دیوید آکر در سال 1991بیان کرد که ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی و وفاداری مشتریان به برند می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند باعث سودآوری برند شده و برای سازمان، جریان نقدی ایجاد می نماید(Buil et al, 2008). یک برند قوی می تواند با ارزش ترین دارایی یک موسسه تجاری محسوب شود زیرا باعث می شود سازمان بتواند حاشیه سود بیشتر، کانال های همکاری بهتر و همچنین مزایای دیگر را بدست آورد(Olson, 2008).


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.