مشاوره پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

 با مشاوره تحصیلی کارشناسان مجموعه ایران پژوهش برای انجام پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی مشکلی نخواهید داشت.

در مباحث تحصیلات تکمیلی رایج ترین مدرک، مدرک و یا درجه کارشناسی ارشد می باشد.

این دوره تحصیلی بین دوره پایه ای کارشناسی و دوره تکمیلی دکتری می باشد و به ضعم بسیاری از کارشناسان دره کارشناسی ارشد پلی برای حرکت از دوره کارشناسی به دوره دکتری می باشد.

در این دوره که عموما در کشور ما یک دوره دو ساله می باشد دانشجو با گذراندن تعداد محدودی درس به صورت تئوری رفته رفته با فرآیند پروپوزال نویسی و تنظیم پایان نامه آشنا می شود.

بیشتر دانشجویان معمولا در این دوره زمانی با فرآیند های تحقیقی آشنایی ندارند.

به همین دلیل نقش استاد راهنما و مشاوران پژوهشی برای پشت سر گذاشتن مراحل پروپوزال و پایان نامه بسیار مهم و حیاتی می باشد.

اما در حال حاضر به دلیل تعدد دانشجویان کارشناسی ارشد در دانشگاه های سراسر کشور و ترافیک کاری اساتید راهنما، این عزیزان کمتر وقت خود را صرف دانشجو می کنند و در موارد متعدد باید گفت که اصلا وقت خود را در اختیار دانشجو قرار نمی دهند و برای نوشتن پروپوزال و پایان نامه دوره کارشناسی ارشد کاملا او را رها می کنند.

در برخی از دانشگاه ها حضور دانشجویان دوره های دکتری و یا سال های بالاتر دوره کارشناسی ارشد می تواند کمک حالی برای دانشجویان جوان باشد.

اما در موارد متعدد خود این عزیزان هم درگیر کارها و پرروژه های خود هستند و فرصت ندارند تا با دانشجویان سال پایینی در راه تنظیم پروپوزال و پایان نامه همکاری کنند.

اگر شما به عنوان یک دانشجو در این چنین شرایطی گیر کردید می توانید با مشاوران دپارتمان مدیریت و حسابداری مجموعه ایران پژوهش ارتباط بگیرید و با کمک و راهنمایی این کارشناسان خبره برای انجام پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد دغدغه را فراموش کنید و با اطمینان قدم بردارید.

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

دانلود نمونه پروپوزال آماده رشته مدیریت بازرگانی


مشاوره پژوهشی، راهنمایی نگارش پروپوزال، پروژه های دانشجویی، مقالات و پایان نامه های دانشگاهی، انجام خدمات تحلیل آماری توسط کارشناسان پژوهشی مجرب
مشاور : محسن سیدی
شماره موبایل: 09367824546
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید