دانشجویانی که در رشته مدیریت رسانه در حال تحصیل هستند می‌توانند نمونه پروپوزال رشته خود را به آسانی از سایت اینترنتی ما دانلود فرمایند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

دانش‌آفرینی در سازمان‌های رسانه‌ای با استفاده از مدل نوناکا


عنوان دقیق پروپوزال در فایل اصلی آمده است که پس از خرید قابل مشاهده است.
سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
23 صفحه
شماره:
198


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

دانشجویانی که در رشته مدیریت رسانه در حال تحصیل هستند می‌توانند نمونه پروپوزال رشته خود را به آسانی از سایت اینترنتی ما دانلود فرمایند. از شغل های فارغ التصیلان رشته مدیریت رسانه می‌توانیم به این شغل ها اشاره داشته باشیم: امور کارکنان ،طبقه بندی مشاغل، کارشناس اداری، حقوق و دستمزد. از شاخه های رشته مدیریت دولتی نیز می توانیم به این شاخه‌ها اشاره کنیم : مدیریت منابع انسانی، مدیریت سیستمهای اطلاعاتی، مدیریت تحول .

در مورد مدیریت انسانی می توان اینگونه توضیح داد که:انجام کار باافراد و استفاده از نیروی انسانی در راستای اهداف سازمان را مدیریت دولتی گویند. با توجه به اینکه دانش آفرینی در سازمان جزء اولویت های مدیران ارشد سازمان قرار دارد، انتخاب مدل مناسب به عنوان یک استراتژی سازمانی بسیار ضرورت می یابد. سازمان های رسانه ای نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با توجه به تعامل بسیار زیاد با محیط پیرامون خود واجد شرایط خاصی می باشد.

لذا از این رو منابع انسانی در سازمان های مذکور در این تحولات نقش آفرین و موثر خواهند بود.بمنظور استفاده بهینه از این پتانسیل ضرورت ایجاد ساختارهای لازم جهت دانش آفرینی به عنوان محور رشد، تعالی و ایجاد احساس ارزش در منابع انسانی از یک سو و استفاده موثر از ایشان برای تحقق اهداف سازمان های رسانه ای از سوی دیگر خواهد بود.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.