می توانید با مشاهده یک نمونه پروپوزال روش تحقیق برای رشته مدیریت دولتی ایده های جالبی به دست آورید.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

بررسي  تأثیر ابعاد کیفیت زندگی کاری بر رضایت کارکنان  
عنوان دقیق پروپوزال در فایل اصلی آمده است که پس از خرید قابل مشاهده است.
سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
38 صفحه
شماره:
197


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

می توانید با مشاهده یک نمونه پروپوزال روش تحقیق برای رشته مدیریت دولتی ایده های جالبی به دست آورید. رشته مدیریت دولتی از گرایش های رشته ی مدیریت می باشد که برای اولین بار با نام علوم اداری در ایران تأسیس شده است. یکی از اهداف طراحی این رشته توانمندسازی افراد برای قبول مسئولیت های مختلف با تخصص های مورد نیاز در سازمانهای دولتی بوده است. در رشته مدیریت دولتی دانشجویان با روش علمی مدیریت در مکان های دولتی و خصوصی آشنا خواهند شد و با پرس و جو از آگاهان در این زمینه اطلاعاتی را کسب خواهند کرد که در آینده شغلی آنها بسیار برایشان مفید خواهد بود.

نیروی انسانی شاغل در سازمان با قابلیت ها و توانمندی های بالقوه خود چنانچه به خوبی مورد توجه قرار گیرد نقش مهم و حساسی را در راستای رضایت مندی مشتری از سازمان ایفا خواهد نمود. در این مسیر استفاده از تکنیکها و روشهای مختلف بهبود کیفیت زندگی کاری می تواند مفید واقع شود استفاده از تکنیکها و روشهای مختلف کیفیت زندگی کاری هنگامی با موفقیت توام است که با شناخت دقیق همراه باشد و بتوان عملاَ آنها را مورد استفاده قرار داد ودر عرصه سازمان از آنها بهره جست.

اولین دلیل اهمیت کیفیت زندگی کاری از این جهت است که در مباحث مدیریتی از اصطلاحی به نام کیفیت زندگی کاری سخن می گویند. منظور از این اصطلاح آن است که یک سوم زندگی هر کارمند در محیط کار او چگونه می گذرد. یا به بیانی دیگر تلقی او از محیطی که در آن فعالیت می کند چیست؟ و آن را با چه صفاتی می شناسند؟ دومین دلیل اهمیت کیفیت زندگی کاری از این جهت است که نیروهای انسانی، کمیاب ترین و گران ترین سرمایه های هر نوع سازمان محسوب می شودو توسعه، پیشرفت،و بهره وری هر سازمانی منوط به تلاش و کوشش نیروهای سازمانی آن سازمان می باشد.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.