دانلود پایان نامه روانشناسی تربیتی با فرمت word درباره مقایسه دانش آموزان پسر دارای سبک های فرزند پروری متفاوت (سهل گیر، مقتدر و استبدادی) از لحاظ سازگاری هیجانی-اجتماعی و تحصیلی، در دبیرستان های شهر ... در این بخش امکان پذیر است.

اینکه شخص تا چه اندازه می تواند خود را به درستی با زندگی سازگار کند بستگی به این دارد که کدام هیجانها در وی به صورت غالب عمل می کنند و او به چه صورت این هیجانهای غالب را ابراز می نماید. تفاوت عمده ای که بین فرد دارای اختلالهای هیجانی و فرد سازگار وجود دارد این است که در فرد اول احساسات ناخوشایند و منفی بسیارند در حالی که در فرد دوم احساسات خوشایند و مثبت غالب است. غلبہ ترس، شک وسوء ظن و حسادت به دلیل عدم اعتماد به نفسی است که ناسازگاری و اضطراب را به دنبال خواهد داشت احتمالا، تداوم و استمرار این حالت موجب احساس ناخوشایند بد گمانی خواهد شد. به عبارت دیگر: غلبه محبت، شادی، خوشحالی وعشق ، احساس امنیتی را در فرد ایجاد می کند که به وی کمک می نماید تا با اعتماد به نفس بیشتری با مشکلات رو به رو شود و در مقابل مسائل و موانع سطحی و کم اهمیت آرامش از خود نشان داده و حتی در زمان رویارویی با مشکلات سخت و دشوار تعادل هیجانی خود را حفظ نماید. چنین فردی خود را به خوبی با اجتماع سازگار می کند و به طور کلی، در هر کاريا مسؤلیتی که به عهده می گیرد موفق می شود. به دلیل همین رفتارهای پسندیده است که دیگران در کنار او بودن را ترجیح میدهند وغالبا اورا برای منصبهای مدیریتی انتخاب می کنند، چرا که فکر می کنند چنین شخصی می تواند نماینده خوبی از جانب آنها باشد. علاوه بر این نحوه ابراز احساسات در افراد، سازگاریهای آنان را تحت تأثیر قرار می دهد. برای مثال کسی که هیجان های منفی و ناخوشایندش را با هشیاری و کنترل بیشتری ابراز می دارد در مقایسه با فردی که هیجان های منفی و ناخوشایند در او به صورت امری عادی و معمول در آمده اند، بهتر می تواند خودش را با محیط سازگار کند و با مشکلات وفق دهد. این مورد در اضطرابها وخصومتها به چشم می خورد، هر دو حالت که از حالتهای معمول محسوب می شوند به ایجاد نگرش منفی نسبت به مردم منجر می شود و رفتارهای عصبی و ناسازگاری را در فرد ایجاد می کند. علاوه بر رفتارهای آشکار، هیجانهای غالب در حالت چهره افراد نمایان است. حتی در زمان خواب، گویای این است که فرد چطور آدمی است شاد، خجالتی، مضطرب و یا آشفته ؟! اغلب حالت چهره حکایت از احساسات درونی افراد دارد و خیلی واضح تر از حرکات و رفتار آنها محیط زند گش شان را بازگو می کند. حالت چهره افراد بر قضاوت و نظری که دیگران نسبت به او دارند و همچنین بر واکنش آنها در مقابل او نیز مؤثراند. طرز برخورد دیگران با شخم نیز بر درک و شناخت وی از خودش تأثیر می گذارد و الگوی هیجانی غالبی را که با تجربیات زندگی اش پروبال گرفته است، افزایش میدهد.

پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پروژه سمینار:
عنوان : مقایسه دانش آموزان پسر دارای سبک های فرزند پروری متفاوت (سهل گیر، مقتدر و استبدادی) از لحاظ سازگاری هیجانی-اجتماعی و تحصیلی، در دبیرستان های شهر ...
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 29 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 148 صفحه


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp167


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.