دانلود پروژه روش تحقیق روانشناسی درباره یادگیری ریاضی

دانلود پروژه روش تحقیق روانشناسی درباره یادگیری ریاضی را می توانید در قالب فایل ورد از این صفحه خرید و دانلود کنید.

تعدادی از دانش آموزان در مدارس در یادگیری ریاضیات مشکل دارند، چالش پیش روی افراد علاقمند به تحصيلات ریاضی، درک این مسئله است که آموزگاران برای شکست این الگو چه کاری می توانند بکنند. بسیاری از مشکلات مربوط به یادگیری ریاضیات، شباهت کمی با مشکلات مربوط به سایر زمینه های برنامه آموزشی دارند. حل آنها یک موضوع ساده و راحت با استفاده از درمانهای عمومی تر نیست. وظیفه آموزگار «حساس، نامطمئن و غیرقابل تبدیل به روش های عادی قابل پیش بینی می باشد. (آنتونی و والشو ۲۰۰۷ :x). گزینه های انتخابی معلمان در مورد سازمان دهی، مدیریت و زمینه برنامه درسی ریاضیات که در هرنوبت به آن توجه می شود و نیز نیازهای ادراکی تدریس ریاضیات، همگی بخشی از پیچیدگی کار در کلاس درس ریاضی هستند در اینجا هم، همانند سایر جنبه های برنامه درسی مدرسه شناسایی شده در این سایت، این دیدگاه در نظر گرفته می شود که دلیل مشکلات در آموزش ریاضیات یک نقص ساده در تفکر شاگرد نمی باشد. محیط آموزشی و روش های تدریس مورد استفاده هم فاکتورهای حیاتی به شمار می روند و بر اینکه یک دانش آموز ظاهرا تجربه مشکلاتی بیشتر از همکلاس هایش دارد یا نه تأثیر بسزایی دارد. راههایی برای ساخت محیط و برنامه ریزی فعالیت ها در ریاضی برای تسهیل یادگیری ریاضیات توسط همه دانش آموزان وجود دارند. با این حال، حتی با توجه به این موضوع، حتی با کلاس هایی که به بهترین نحو سازمان یافته اند، ظاهرا دانش آموزانی وجود دارند که هم چنان مشکلاتی دارند و احتمالا به کمک اضافی یا فراوان نیاز دارند. تدریس موفق و کارآمد ریاضیات برای مجموعه کاملی از شاگردان در کلاس های درس مستلزم خلق فضایی برای افراد و هم گروهها است. کار در گروه کوچک می تواند زمینه ای برای اشتغال اجتماعی و ادراکی فراهم کند. بدون شک این مسئله وجود دارد که گاه دانش آموزان به فرصت و زمان برای کار در سکوت، به دور از فشارهای یک گروه، احتیاج دارند.

موقعیت های یادگیری تا حدی به آنچه در کلاس های درس ترمال و عادی» به شمار می رود، آنچه مجاز و غیر مجاز است، توقعات معلم و همکلاسی ها و روش سازمان ده محیط آموزشی بستگی دارند. اینها شامل حدودی هستند که تأکید می کنند همه دانش آموزان حق یادگیری و اشتباه کردن دارند، اگر کار را چالش برانگیز بیابند، مقاومت به خرج می دهند، و اینکه آنها در بحث دخالت کرده و به یکدیگر گوش داده و از هم حمایت خواهند کرد آموزگاران خالق اجتماعات کلاسی کارآمد، به اشتغال دانش آموز اهمیت داده و برای پی بردن به آنچه به یادگیری دانش آموزان کمک می کند و آنچه مانع است سخت کار می کنند (کاب و هاج، ۲۰۰۲). در عین حال توجه می کنند که دانش آموزان شدیدا و به طور کلی به آنها وابسته نشوند و آنها را تشویق به پرسیدن سؤالات از این دست می کنند که چرا از کلاس انتظار می رود چیزهای خاص در دروس ریاضی انجام دهند و هدف از این کار چیست (نادینگز ۱۹۹۵).

رابطه ای وجود دارد که، همان طور که دانش آموزان چیزهایی برای یاد گرفتن از آموزگاران دارند، آموزگاران هم احتمالا چیزی برای فراگیری از دانش آموزانشان خواهند داشت (پرسو ۲۰۰۳). تعدادی از بچه ها دارای مشکلات در فهم و استفاده از علائم اعدادی، مشکلاتی در استفاده از زبان را هم دارند. همان گونه که راجرز (۲۰۰۷ : ۲ ) تعبیر می نماید، اکثر تدریس و ارزشیابی در حوزه ریاضیات، در بافت نمایش سمبلیک ریاضی، یعنی در متن مکتوب و تصاویر رخ می دهد. توانایی شاگردان در درک نمایش با علامت به درک تجربه دست اولی بستگی دارد که نمایش سمبلیک به آن ارجاع می شود. به عنوان مثال، این مسئله در مورد شاگردان جوانتر، احتمالا مستلزم بررسی و شمارش موضوعات روزانه است. درست است که فعالیت های مربوط به خواندن و نوشتن اعداد احتمالأ چیزی در مورد توانایی بچه ها در خواندن و نوشتن اعداد به ما بگویند، اما لزوما همه چیز را درباره درک مفهومی بچه ها از «عدد بودن» بیان نمی کنند. ظاهرا بسیاری از کودکان علائم و الگوریتم های ریاضی را بدون گرفتن مفاهیم نهفته در ورای آنها می پذیرند (بروشویک و هارکورت - هيث، ۲۰۰۷) .. راجرز (۱۳: ۲۰۰۷) تا آنجا پیش می رود که عنوان می کند یک چارچوب مفهومی ضعیف برای درک عدد در سالهای اولیه که طی آنها تدریس رسمی ریاضیات بر پایه آن آغاز می شود.


پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پروژه سمینار:
عنوان : رابطه خودکارآمدی توانایی فراشناختی و انگیزش تحصیلی با عملکرد ریاضی دانش آموزان متوسطه دوم
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 25 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 114 صفحه


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp105


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.