برای دانلود یک نمونه پروپوزال آماده و بسیار عالی برای درس روش تحقیق جامعه شناسی در مورد شبکه های اجتماعی با ما همراه باشید.

سایتهای شبکه های اجتماعی به طور عموم برای کاربران رایگان هستند و درآمد خود را از طریق تبلیغات به دست می آورند. این سایتها دراصل شامل یک صفحه اطلاعات شخصی (پروفایل حاوی اطلاعات شخصی فرد و فهرست دوستان او بر روی سیستم هستند. سایتهای پیشرفتهای مانند فیس بوک برای تشکیل این صفحه امکانات دیگری نیز دارند که بسیاری از آنها بامزه و خنده دار هستند.

مثلا عنوان یکی از این امکانات روی صفحه پروفایل در فیس بوک این است: "شما کدام یک از عالمان الهی هستید؟" خود من با استفاده از این بخش به یک مجموعه سؤال جواب دادم که نتیجه کلی آن نشان می داد که من خیلی شبیه به منو سیمونز، بنیان گذار فرقه مسیحی منونیت , هستم. حالا این تصویر بر روی صفحه پروفایل من در فیس بوک قرار دارد و برای من خیلی جالب و سرگرم کننده است. «شما کدام یک از قهرمانان جنگ ستارگان هستید؟» و «شما کدام یک از باندهای موسیقی دهه هشتاد هستید؟» امکانات دیگری نیز بر روی این صفحه موجود است. پیوستن به گروههای کنش اجتماعی امکان دیگری است که به اهداف زیست محیطی، سیاسی و کمک به قشر کم درآمد مربوط است.

سایتهای شبکه اجتماعی، تشکیل گروه، تفریح و سرگرمی و حرکتهای اجتماعی را درهم می آمیزند و حتی عده زیادی از این طریق دوستان خود را به کنسرت، مهمانی و مناسبت های دیگر دعوت می کنند. بازیهای ویدئویی دارای امکاناتی باورنکردنی هستند. عده زیادی هنوز از دستگاههای مخصوص بازی که به تلویزیون وصل می شوند، استفاده می کنند. بعضی از دستگاهها مانند (xbox۳۶۰) به آسانی به اینترنت هم وصل می شوند. بازیکن با اتصال به اینترنت وارد سایت مخصوصی می شود که او را با سایر بازیکنان از سراسر دنیا مرتبط می سازد.

بنابراین به جای بازی با یکی دو نفر دوست و آشنای داخل اتاق با هزاران یا حتی میلیونها نفر از سراسر دنیا رقابت می کند. از همه مهمتر اینکه انجام بازیهای اینترنتی از طریق تلفن همراه با آی پاد نیز امکان پذیر شده است بازیها تمام بازیها یکسان طراحی نشده اند، بعضی از آنها امکان بیشتری برای معتاد کردن شخص دارند. من شخصا با بهره گیری از تجربه حرفهای ام مقياسی طراحی کرده ام که قدرت بازیها را در ایجاد وابستگی از یک تا ده درجه بندی می کند. هرچه نمره بالاتر باشد قدرت بازی برای ایجاد اعتیاد بیشتر است.

این مقیاس، قدرت بازی را برای جلب توجه به مدت طولانی (بالغ بر چند ساعت متوالی در یک نشست) و حفظ علاقه (به مدت چند هفته، چند ماه و حتی چند ساله مورد ارزیابی قرار میدهد. این مقیاس همچنین میزان پاداش کافی بازیها برای تشویق بازیکان به افزایش هرچه بیشتر وقت بازی را نیز مورد سنجش قرار می دهد بازیهایی که در رتبه یک تا سه قرار می گیرند جذابیت بالایی برای وابسته ساختن ندارند. افراد کمی به این بازیهای ساده و نسبتا تکراری وابسته می شوند، هرچند همیشه موارد معدودی استثنا وجود دارد.


پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پروژه سمینار:
عنوان : بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر هویت جمعی دانشجویان
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 29 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 132 صفحه


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp62


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.