افتخارات تحصیلی انتخاب شدن و قرار گرفتن در فهرست افتخارات یا لیست مدیر، پاداشها و جوایز، ارزشهای آموزشی، انتخاب شدن به عنوان یک فرد موفق در امر آموزش، در اجتماع، فارغ التحصیل شدن از دانشگاه، و ... همه و همه به تقویت رضایت فردی کمک می کند که ناشی از نمره های بالاست که اصل و اساس افتخارات تحصیلی است.

احساس رضایت فردی یک دانش آموز- که نتیجه افتخارات تحصیلی است به طور عمده با تأیید و تحسین والدین و معلمان تقویت می شود. بسیاری از والدین موفقیت تحصیلی کودکشان را به عنوان یک رضایت و شهرت فردی تلقی می کنند. برخی متخصصان تعلیم وتربیت نظیر کوپمن (۱۹۸۷) آن را به عنوان روشی جهت اصلاح جایگاه اجتماعی و اقتصادی تلقی می کنند و این گونه توضیح می دهند: «آموزش وسیله افزایش جایگاه اجتماعی فرد است. کودک یا نوجوانی که کارهای مدرسه را به خوبی انجام می دهد، می تواند بورسیه بگیرد، وارد دانشگاه شود و جایگاهش را بالا ببرد.

خوب درس خواندن در مدرسه باعث افتخار والدین می شود. و چنانچه این افتخار همراه با بورسیه دانشگاه باشد، والدین و اقوام دو برابر احساس خوشایندی می کنند. در بررسی این پاداشها (افتخارات اجتماعی و مالی غیر معمول نیست که یک کودک با استعداد، شجاع، با انگیزه، مشتاق و علاقه مند به گرفتن نمره ای خوب باشد برای این که نشان می دهد که او دانش آموز موفقی است». نگرش دانش آموزان به افتخارات تحصیلی بر اساس چگونگی به دست آوردن آن افتخار و میزان مرتبط بودن آن با مدرسه متفاوت است.

اگر دانش آموزی به سختی کار کند تا افتخاراتی کسب کند به طوری که دیگر وقتی برای اختصاص دادن به کارهای دیگر را نداشته باشد یا اگر با کمک گرفتن از والدین، معلمان با تقلب کردن درسهایی را یاد بگیرد نگرش دیگران به او کمتر از کسی مطلوب خواهد شد که نه تنها افتخاراتی را به دست می آورد؛ بلکه در امور فوق برنامه هم فرد موفق و مشهوری است. دانش آموزی که از احساس همکلاسی ها به خودش افتخار نمی کند، این امر به نوبه خود می تواند بر تصور از خود فردی اش اثر گذارد چرا که هر واکنش نامطلوبی به حس خصومت و حسادت منجر میشود.


پروپوزال همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال و پروژه:
عنوان : مقایسه تدریس اثربخش از نظر معلمان و دانش آموزان مقطع متوسطه دوم
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 27 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه با فهرست و منابع فارسی و لاتین : 152 صفحه


بعد از پرداخت این پروپوزال و پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp16


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.