با توجه به بررسی های انجام شده، ناخرسندی کاری بیشتر قانون است تا استثنا. عجیب نیست اگر بگوییم هرچه فرد پله های ترقی کمتری را در محل کار خود پیموده باشد، احساس نارضایتی او بیشتر است.

تخمین زده شده است که حدود پنجاه درصد نیروی کار، مانند شارون، از شغل خود ناراضی هستند. ولی آنها حتی نزد خودشان نیز به این نارضایتی اعتراف نمی کنند. تفسیر زمانی که از پاپ ژان سوم سؤال شد که چند نفر در واتیکان کار می کنند، او به زیر کی پاسخ داد که «حدود نیمی». حتی زمانی که تحقیقات در محیطی مقدس مانند کلیسا انجام شد، باز هم افرادی وجود داشتند که به دلیل بی علاقگی به کارشان آن قدری که باید دل به کار نمی دادند و از انجام دادن کارها سرباز می زدند. حال اگر بازده کاری شما پایین است، بی دقت و خسته هستید و می توانید کارهایتان را در خواب انجام بدهید، این امکان وجود دارد که شما دچار بی علاقگی کاری شده باشید.

در بیشتر مواقع کم دقتی در انتخاب شغل منجر به پریشانی شغلی می شود. دو مؤلف كتاب راهنمای سودمند تصمیم گیری، دیوید ویلر و ایروینگ جنیس به این نتیجه رسیده اند که بیشتر افراد به جای شغل به شغل تصادفی روی آورده اند. بیشتر آنها مشاغل جدید را برای پول بیشتر قبول کرده اند و توجهی به مزایا و معایب آن شغل نکرده اند، یا به ارتباط این شغل با اهداف نهایی پیشرفت کاریشان فکر کرده اند. همچنین تحقیقاتی که در دانشگاه یل انجام شد نشان دادند که شغل نامناسب باعث ناسازگاری و استرس می شود که می تواند منجر به اختلافات خانوادگی شود. فرد ممکن است که از کار اجباری رنج ببرد یا از این که در سطحی پایین تر یا بالاتر از سطح شایستگی خود کار کند زجر بکشد.

این احساس انزجار می تواند به زندگی شخصی فرد هم منتقل بشود. نارضایتی می تواند به شکل دیگری هم جریان داشته باشد، زندگی خانوادگی غمگین که منجر به ایجاد مشکلات در محیط کاری می شود. بنابراین هنگامی که احساس نارضایتی دارید، جنبه های مختلف زندگی خود را بررسی کنید، کمبود استراحت یا بی حوصلگی کاری. بخش مثبت این است حتما به دنبال کاری باشید که مناسب شماست، زیرا که تحقیقات نشان داده اند که افرادی که از کار خود راضی هستند، بهره وری بالاتری دارند و اغلب طولانی تر عمر می کنند.


پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال پروپوزال روش تحقیق:
عنوان : رابطه استرس شغلی با رضایت شغلی و فرسودگی شغلی در مدیران مدارس دخترانه شهر
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 26 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه با فهرست و منابع فارسی و لاتین : 144 صفحه


بعد از پرداخت این پروپوزال و پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp09


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.