از آنجا که جو عاطفی خانه به طور عمده توسط والدین تعیین می شود، جو عاطفی مدرسه نیز توسط معلمان تعیین می شود.

معلم چه نوع انسانی است، دانش آموزان نسبت به او چه احساسی دارند، نقش او و رابطه اش با دانش آموزان چگونه است، از لحاظ فرهنگی چقدر به یک معلم واقعی شبیه است یا از نظر دانش آموز معلم ایده ال چگونه معلمی است؟ همه این موارد در تعیین این اهمیت دارد که معلم تا چه اندازه بر جو عاطفی کلاس اثر گذار خواهد بود. نگرش مطلوب یک معلم نشان دهنده جو عاطفی سالم خواهد بود. معلمی که از نقشش ناراضی باشد و در انجام کارش امتیت نداشته باشد نمی تواند به ارتباط گرم عاطفی و شادی دانش آموزان کمک کند. نگرش معلم مسری است و در کلاس پخش می شود. اگرچه کودکان بزرگتر و نوجوانان با راه یابی به مقطع دبیرستان و دانشکده جایی که کار آموزش مجزا می شود برخوردهای کمتری با هر معلم و یا استادی دارنده برخوردهای آنها بر احساساتشان در مورد موضوعات مختلف و زندگی آموزشی به طور کلی اثر دارد. یکی از شکایتهایی که دانشجویان در مورد جو عاطفی دانشکده دارند این است که غیر شخصی است.

کلاسها به قدری شلوغند که استاد فقط تعدادی از دانش آموزان را می شناسد و بسیاری از دانشجویان به تحقیق و نوشتن در مقایسه با آموزش بیشتر علاقه دارند. خط مشی های مربوط به برنامه تحصیلی، فعالیتهای فوق برنامه و دیگر موارد مربوط به جو مدرسه و دانشکده از آنجا که به عنوان اوامر مدیریتی تلقی می شوند بر جو عاطفی مؤسسات اثر گذار هستند. اگر با دانش آموزان مانند بچه ها برخورد شود قوانینی بر آنها وضع شود که بسیار سخت گیرانه باشد، آنها خط مشی های مدرسه را به عنوان سبک پدرمآبانه» تلقی می کنند و به شدت از آن احساس نارضایتی می کنند. مدرسه ای که در آن به کودک توجه زیادی شود و همه اقدامات جهت برآورده کردن نیازها | و خواسته های کودکان صورت گیرد، از نظر جو عاطفی بهتر است.

یکی از جنبه های مربوط به سیاستهای مدیریتی که به ویژه بر جو عاطفی مدرسه اثر می گذارد نوع مقرراتی است که در مؤسسه وضع می شود و مدیریت را تضمین می کند. مدارس و دانشکده هایی که از شیوه استبدادی استفاده می کنند، در مقایسه با مدارسی که به صورت دمکراسی عمل می کنند جو عاطفی کمتر قابل قبولی دارند. جو عاطفی نامطلوب عمدتأ نتيجه آسانگیری بیش از حد است. از آنجا که کودکان از آسانگیری بی حد و حصر والدینشان رنج می برند، به همان نسبت به معلمانی که بیش از حد آسان گیر هستند احساس رنجش و نارضایتی می کنند و احترام کمتری برای آنها قائل هستند چرا که اجازه می دهند کلاس شلوغ شده و به اصطلاح به دست دانش آموز بیفتد.


پروپوزال روش تحقیق

مشخصات پروپوزال و پروژه:
عنوان : ارتباط تعهد سازمانی با امنیت شغلی و استرس شغلی در معلمان مقطع ابتدایی
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 32 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه با فهرست و منابع فارسی و لاتین : 175 صفحه


بعد از پرداخت این پروپوزال و پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp02


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.