با گذر از اقتصاد سنتی و شدت یافتن رقابت در ابعادی نوین، مشتری به صورت ركن اصلی و محور تمام فعالیت های سازمان ها در آمده است. به نحوی كه از دیدگاه رقابتی، بقا و تداوم حیات سازمان ها در گرو شناسایی و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود بیان می شود.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:
بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با عملکرد بازاریابی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان تبریز

سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
34 صفحه
شماره:
533


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر یكی از نهادهای پویا و مهم در بسیاری از كشورهای جهان به حساب می آیند. این کارگزاری های بیمه اجتماعی با توجه به ویژگی ها و مزایایی كه برای اجتماع دارند بسیار حائز اهمیت هستند. کارگزاری های بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر با انتقال ریسك از روستائیان و اقشار محروم به خود، موجب ایجاد آرامش و رفاه اجتماعی در جامعه روستایی می گردند. صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر با حق بیمه هایی كه از افراد می گیرند آنها را در شرکت های سرمایه گذاری و یا فعالیت های اقتصادی سرمایه گذاری می کنند و علاوه بر تأمین نیاز آتی خویش، موجب رشد اقتصادی کشور می گردند.

شرکت های بیمه من جمله صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر به منظور ارائه خدمات مناسب به بیمه گذاران می بایست ارتباط نزدیک با خریداران بیمه را که قشر روستایی و عشایر و کشاورزان می باشند داشته باشد تا بتواند از نیازهای آنها با خبر شده و برای برآورده کردن آن نیازها خدمات بیمه ای مناسب عرضه کند. شناخت مشتریان بیمه روستایی نیاز به بکارگیری مدلی علمی دارد که این عمل می تواند ضرورتی بر بکارگیری مدل CRM باشد.

دست یابی راحت و آسان روستائیان و عشایر به خدمات بیمه ای این صندوق و همچنین افزایش اعتماد و امید به اهداف توسعه از نکات با اهمیت در به کار گیری این سیستم جهت تحصیل بیمه روستایی می باشد. با پیشرفت تکنولوژی و سرعت فزاینده دگرگونی ها بسیاری از روش های خدمات در حال تغییر هستند. وجود خلاءهای مدیریتی بیمه در بخش روستایی و عشایر به لحاظ کمی و کیفی از مشکلات اساسی وضعیت بیمه روستایی می باشد. جهت پر کردن این شکاف ها پیشنهاد به کار گیری و توسعه مدل CRM در کارگزاری های بیمه در نقاط دور دست و روستاهای محروم از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین صندوق بیمه روستائیان و عشایر به منظور نیل به اهداف خود باید به نیازها و خواسته های مشتریان به ویژه مشتریان کلیدی توجه کنند این امر با بکار گیری نتایج این تحقیق قابل دست یابی است.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.