جذب و نگهداری مشتری با توجه به داشتن دانش و اطلاعات لازم میسر می گردد. همچنین تأکید بر دانش و اطلاعات از اساسی ترین مشخصه های سازمان های هوشمند می باشد.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:
بررسی رابطه بین دانش مشتری و وفاداری مشتریان با میانجگری ارزش مشتری (مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان مازندران)

سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
38 صفحه
شماره:
485


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

با ورود به هزاره سوم میلادی، بسیاری از مفاهیم در سازمان های پیشتاز معنی دیگری پیدا کرده اند و مشتریان وفادار اهمیت بسیاری یافته اند. از آنجا که هزینه جذب مشتری جدید بالا است، کاهش مشتری موجب کاهش سودآوری شده و در نهایت بقای سازمان مورد تهدید قرار می گیرد.در تحقیقات مشخص شده که 62 درصد از سازمان های ناموفق وفاداری مشتری را مؤثر تلقی نکرده اند(محمدی،1382).امروزه در کشور ما توجه به بنگاه های اقتصادی- به ویژه بانک ها- به بازاریابی وفاداری بر اساس الگوی چابکی ضروری به نظر می رسد; زیرا پاسخ گویی، رقابت و انعطاف پذیری از مؤلفه های مؤثر ظرفیت های چابکی یک سازمان تلقی می شوند (ملاحسینی و مصطفوی،1386).

اکنون با تغییر زمینه های رقابتی و اجتماعی برای شرکت ها،مشتری است که بر بازارها حکمرانی می کند و به بیان بهتر بازار امروز متعلق به مشتری است. در نتیجه مدیران باید رفتارها و روش های رقابتی خود را مجدداً ارزیابی کنند; سازمان های پاسخگو مسیر تلاش سازمان برای خشنود سازی مشتری را تسهیل نموده و مؤلفه های کیفیت خدمات، زمان، نوآوری در خدمات، قابلیت اطمینان و انعطاف پذیری در این نوع سازمان ها بسیار حیاتی می باشند.

در تحقیقات مختلف، عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری کشور مورد بررسی قرار گرفته است، که در اغلب آن ها به بررسی تأثیر ابعاد مختلف کیفیت خدمات، رضایتمندی و انتظارات مشتریان بر وفاداری آن ها پرداخته شده است. به جرأت می توان به این نکته اشاره کرد که برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان بدون به کارگیری مدیریت دانش امکان پذیر نیست. به کارگیری این نظام به منظور افزایش کارایی و اثربخشی سازمان و اطمینان از ارائه مطلوب خدمات به کاربران/مشتریان و کسب رضایت آنان صورت می پذیرد. از این رو لازم است تا دانش خود را درباره کاربران/مشتریان مدیریت کنیم.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.