تعریف نظری و مفهومی متغیرها:

سبک تفکر :

استرنبرگ سبک تفکر را به عنوان طریقی که فرد می اندیشد، تعریف کرده است؛ سبک تفکر یک توانایی نیست؛ بلکه به چگونگی استفاده ما از توانایی هایمان اشاره می کند. افراد ممکن است عملاً در توانایی ها مشابه اما در سبک های تفکر متفاوت باشند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:
بررسی رابطه بین سبک های تفکر مدیران و پذیرش تغییر کارکنان در مدارس متوسطه شهرستان خمین در سال تحصیلی 93-92

سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
35 صفحه
شماره:
422


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

این پژوهش با توجه به دسته بندی روش های تحقیق بر اساس هدف از نوع تحقیق کاربردی است. تحقیق کاربردی پژوهشی است که با استفاده از نتایج تحقیقات بنیادی به منظور بهبود و به کمال رساندن رفتارها، روش ها، ابزارها، وسایل، تولیدات، ساختارها و الگوهای مورداستفاده جوامع انسانی انجام می شود. هدف تحقیق کاربردی توسعه دانش کاربردی در یک زمینه خاص است (سید عباس زاده،1386، ص136).

در این پژوهش نیز «بررسی رابطه بین سبک های تفکر مدیران و پذیرش تغییر سازمانی کارکنان» در نظام آموزش وپرورش که سازمان موردنظر است یک نوع تحقیق کاربردی است. پژوهش ها بر اساس نحوه گردآوری داده ها به دودسته تقسیم می شوند: تحقیق توصیفی و تحقیق آزمایشی؛ تحقیق توصیفی یا غیرآزمایشی خود شامل 5 دسته است: (پیمایشی، همبستگی، پس رویدادی، اقدام پژوهی، بررسی موردی).

روش توصیفی با استفاده از اطلاعات آماری درصدد توصیف عینی و واقعی رویدادها، حوادث، خصوصیات یک موقعیت و یا یک موضوع و یا چگونگی روابط عوامل مربوط به آن ها را از طریق طبقه بندی و تجزیه وتحلیل اطلاعات می پردازد (همان منبع). روش تحقیق در این پژوهش بر اساس نحوه گردآوری اطلاعات توصیفی می باشد. این پژوهش از این منظر که نظرات کارکنان مدارس مقطع متوسطه را پیرامون مولفه های سبک های تفکر مدیران و پذیرش تغییر سازمانی مورد بررسی قرار داده است، توصیفی است.

هدف و روش تحقیق همبستگی، بررسی رابطه بین متغیرهای موجود در تحقیق است یا به عبارتی دیگر، مطالعه حدود تغییرات یک یا چند متغیر با یک یا چند متغیر دیگر است؛ بنابراین می توان اذعان نمود در این پژوهش ازآنجایی که محقق به بررسی رابطه میان سبک های تفکر مدیران (قانون گذارانه، اجرایی، قضایی، مونارشی، سلسله مراتبی، الیگارشی، آنارشی، کلی، جزئی، درونی، بیرونی، آزادمنشانه و محافظه کارانه) و پذیرش تغییر سازمانی (نگرش عاطفی، نگرش شناختی و نگرش رفتاری) می پردازد، لذا تحقیق حاضر از نوع همبستگی می باشد.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.