در راستای بقا و ماندگاری، بانک ها باید همواره بر کیفیت خود افزوده، مشتری های بیشتری را جذب نموده و بیش از پیش از هزینه ها آگاه باشند. به عبارت دیگر، باید به شکل بهتری عملکردشان را مدیریت نمایند. طی سالیان متمادی، کارکردها، ابزارها، تکنیک ها، سیستم ها و فلسفه های پرشماری سر برآوردند که هدف آنها کمک به سازمان ها در کسب مزیت رقابتی بوده است.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:
بررسی عوامل اثرگذار بر صنعت بانکداری و تاثیر آن بر کسب مزیت رقابتی در بانک سپه ...

سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
37 صفحه
شماره:
368


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

ابزار سنجش وسایلی هستند که پژوهشگر به کمک آنها قادر است اطلاعات موردنیاز خود را گردآوری، ثبت و کمی نمایند.

انواع ابزارهای گردآوری عبارتند از : پرسشنامه، مشاهده و مصاحبه. در این تحقیق از دو ابزار برای جمع آوری اطلاعات استفاده خواهد گردید: اطلاعات در زمینه ادبیات موضوع، تعیین چارچوب نظری و شاخص ها از منابع موجود در کتابخانه که حاوی کتب، مجلات و پایان نامه ها و گزارشات علمی است، استفاده خواهد شد.

پرسشنامه: این ابزار یکی از ابزار های رایج تحقیق و روش مستقیم برای کسب داده های تحقیق است. پرسش نامه مجموعه سوالات مکتوبی است، که حول متغیرهای یک مسأله پژوهش تنظیم می شود که به شکل حضوری یا غیر حضوری، مستقیم یا غیر مستقیم توسط پاسخگو تکمیل می گردد. در این پژوهش، پرسش نامه سوالات با استفاده از مقیاس های اسمی و ترتیبی اندازه گیری شد. مقیاس-های اندازه گیری واحدهایی هستند که برای سنجش کیفیت ها در ابزارهای گردآوری اطلاعات بکار می روند (حافظ نیا،1373).

شایان ذکر است برای سنجش عوامل تاثیرگذار بر صنعت بانکداری از یک پرسشنامه و برای سنجش عوامل رقابتی پورتر هم یک پرسشنامه جداگانه استفاده خواهد شد. لازم به ذکر است پرسشنامه های مورد استفاده در این تحقیق دارای طیف لیکرت پنج گزینه ای می باشد. همچنین برای بررسی روایی پرسشنامه از نظرات اساتید محترم راهنما، مشاور و متخصصان بهره برده خواهد شد و برای بررسی پایایی از آلفای کرونباخ استفاده می شود.

پرسشنامه شامل 2 بخش عمده می‌باشد:

1- نامه همراه: در این قسمت هدف از گردآوری داده‌ها به وسیله ی پرسش نامه و ضرورت همکاری پاسخ دهنده در عرضه ی داده‌های مورد نیاز، بیان شده است. برای این منظور بر با ارزش بودن داده‌های حاصل از پرسش نامه تأکید گردیده تا پاسخ دهنده به طور مناسب پاسخ سوال‌ها را عرضه کند.

2- سؤالات پرسش نامه: این بخش از پرسش نامه شامل 2 قسمت است: الف) متغیرهای جمعیت شناختی: در این قسمت سعی می شود که اطلاعات کلی و جمعیت شناختی در رابطه با پاسخ دهندگان جمع‌آوری گردد.

ب) سؤالات تخصصی: سؤالات اختصاصی شامل دو بخش می‌باشد که بخش اول شامل سؤالات مربوط به عوامل تاثیرگذار بر صنعت بانکداری می باشد و بخش دوم مربوط به سنجش عوامل رقابتی پورتر می باشد. در این بخش ها، از پاسخ دهندگان خواسته شده است تا نظر خود را در قالب طیف پنج گزینه ای لیکرت از خیلی کم تا خیلی زیاد مشخص نمایند (جدول 3-1).

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.