دانشجویانی که قصد دارند برای رشته مدیریت بازاریابی پروپوزال تکمیل شده تهیه کنند می توانند آن را از سایت دانلود به صورت رایگان دانلود کنند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

بررسی موانع بلوغ بکارگیری نظام الکترونیکی در اداره امور مالیاتی استان ایلام و ارائه راهکارهای اجرایی مناسب


سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
14 صفحه
شماره:
344


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

دانشجویانی که قصد دارند برای رشته مدیریت بازاریابی پروپوزال تکمیل شده تهیه کنند می توانند آن را از سایت دانلود به صورت رایگان دانلود کنند. دانشجویانی که رشته ی مدیریت بازاریابی را برای تحصیل خود انتخاب می کنند بایستی بدانند که مدیریت بازاریابی در هر بازاری کاربرد دارد و قابل اجرا می باشد از این جهت دانشجویان از لحاظ امنیت شغلی شرایط نسبتاً بهتری دارند. رشته ی مدیریت بازاریابی از تحقیقات بازاریابی ,برنامه ریزی, اجرا و کنترل تقاضا تشکیل می شود پس دانشجویانی که در حال تحصیل در این رشته هستند بایستی در تمام این قسمتها دانایی و توانایی لازم را کسب کنند.

پیشرفت های صورت گرفته در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین پیدایش اینترنت، مفاهیم جدیدی را با خود وارد دنیای کسب و کار و مدیریت کرده اند که از آن جمله می توان به سازمان های مجازی، تجارت الکترونیکی، کسب و کار الکترونیکی و بسیاری مفاهیم الکترونیکی دیگر اشاره کرد. رشد و پیشرفت فناوری اطلاعات در حال متحول کردن اقتصاد است . جستجو برای دستیابی به روش های کاراتر برای انجام امور تجاری منجر به ایجاد انقلابی در عرصه تجارت شده است . این انقلاب را تجارت الکترونیکی نامیده اند. مک گریگور و ورازلیک (2009)معتقدند که تجارت الکترونیکی می تواند به عنوان مزیت رقابتی مطرح گردد، زیرا باعث کاهش هزینه ها و دستیابی به مشتریان بالقوه در سراسر جهان می گردد. این محققان موانع را در دو گروه خیلی سخت و گروه نامتناسب نامگذاری کردند . باتوجه به مسایل ذکر شده سوال اصلی پژوهش حاضر این است که موانع بلوغ تجارت الکترونیک اداره امور مالیاتی ایلام کدامند ؟

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.