اگر دانشجوی رشته مدیریت صنعتی هستید و قصد دارید در وقت خود صرفه جویی کنید می‌توانید پروپوزال روش تحقیق رشته خود را از سایت ما به آسانی دانلود کنید.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:
مقايسه مدل¬هاي شبکه عصبي و مدل آريما در پيش¬بيني ميزان سپرده¬هاي¬ ريالي بانک سامان
سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
29 صفحه
شماره:
296


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

اگر دانشجوی رشته مدیریت صنعتی هستید و قصد دارید در وقت خود صرفه جویی کنید می‌توانید پروپوزال روش تحقیق رشته خود را از سایت ما به آسانی دانلود کنید. مدیریت صنعتی یکی از رشته های جذاب رشته مدیریت است که دانشجویانی را به سمت خود جذب می‌کند که علاقه به کار در محیط های صنعتی داشته باشند و ویژگی مدیریت را در وجود خود مشاهده کرده باشند. دانشجویانی که مدیریت صنعتی را برای تحصیل خود انتخاب میکنند در طول دوران تحصیل اطلاعات و آگاهی هایی را دریافت خواهند کرد که به وسیله ی این اطلاعات خواهند توانست ایده های جالبی را در راه بهبود وضعیت صنعتی کشور ارائه دهند.

با توجه به آنچه در بیان مسأله گفته شد جواب دادن به سؤالات بسیاری در زمینه پیش بینی انواع مختلف سپرده های بانکی به دلیل وزن بالای سپرده ها در عملیات و فعالیت بانک ها، دارای اهمیت فوق العاده ای است و این امر می تواند در تصمیم گیری و برنامه ریزی این مؤسسات که به عنوان واسطه مالی در اقتصاد عمل می نمایند، کمک شایان توجهی بنماید. پول در سلامت اقتصادی جامعه نقشی اساسی دارد و میزان بهینه آن از این نظر که متغیرهای زیادی را تحت تأثیر قرار می دهد، می تواند در بهبود وضعیت اشتغال، ثبات قیمت ها، افزایش سطح تولید، پس انداز و سرمایه گذاری و.....نقشی اساسی داشته باشد. بانک های تجاری و تخصصی درپول آفرینی اقتصاد عمده ترین نقش را بازی می کنند و به همراه سیاست های بانک مرکزی، مردم و دولت میزان عرضه پول و در نهایت حجم نقدینگی را تعیین می کنند و در بخش غیر واقعی اقتصاد وظیفه مهمی را بر عهده دارند. بانک ها می توانند پس اندازهای ریز و درشت مردم را جمع آوری نموده و آنها را به کسانی که انگیزه و توان سرمایه گذاری دارند، اما فاقد منابع مالی هستند، به شیوه مناسبی تخصیص دهند. در این بین اگر منابع بانک که سپرده ها بیشترین بخش آن را تشکیل می دهند در سطح پایینی باشند، قدرت وام دهی و مانور بانک به شدت کاهش می یابد.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.