سایت های بسیار زیادی جهت راحتی دانشجویان رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد برای دانلود پروپوزال آماده این رشته طراحی شده است.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

تاثیر مهارتهای ارتباطی مدیران همدلی، مثبت گرایی، تساوی بر رضایت شغلی کارکنان

در ادارات امور مالیاتی استان گیلان


سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
35 صفحه
شماره:
287


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

سایت های بسیار زیادی جهت راحتی دانشجویان رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد برای دانلود پروپوزال آماده این رشته طراحی شده است. رشته ی مدیریت منابع شاخه ای از مدیریت می باشد که سه بعد رسمی از این شاخه را می‌توانیم به فنی و تکنیکی ,مالی و رفتار-اجتماعی تقسیم کنیم که دانشجویان این رشته نسبت به علایق خود به سمت هریک از این شاخه ها می توانند قدم بردارند. هدف اصلی طراحی رشته مدیریت صنعتی تربیت مدیران نیروی انسانی شایسته و لایق برای سازمان‌های صنعتی بوده است .پس دانشجویانی که در این رشته فارغ التحصیل می شوند بایستی بتوانند سازمان های صنعتی را به خوبی مدیریت کنند و به این هدف دست یابند.

سلامت نیروی کار، خلاقیت نوآوری، تحرک و پویایی، ارزش آفرینی، از مواردی هستند که سازمانها را موظف و ترغیب می نماید که به نیروی انسانی توجه خاصی داشته باشند. زیرا نقش کارکنان برجسته در سازمانها آشکار و با اهمیت است. چنانچه به فرایند مدیریت منابع انسانی توجه نماییم ، خواهیم یافت که نگهداری و بهسازی نیروی انسانی از اهمیت قابل توجهی در مقایسه با دیگر اجزاء این فرایند برخوردار است. چنانچه نقصانی در این مرحله از فرایند صورت پذیرد اتلاف منابع زیادی را به همراه دارد. بنابراین برای درک برداشت کارکنان از عملکردها و فعالیتهای سازمانها بخصوص در حوزه منابع انسانی ، ضرورت دارد به رضایت کارکنان توجهی ویژه صورت پذیرد.لذا اهمیت رضایت شغلی به دلیل نقشی است که در بهبود و پیشرفت سازمان و نیز در سلامت نیروی کار دارد. (افتخاری ،1387).

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.