دانشجویانی که در رشته مدیریت بازاریابی در حال تحصیل هستند دیگر نیازی به نگرانی برای تهیه پروپوزال ندارند زیرا می توانند آن را از سایت اینترنتی ما دانلود کنند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

موضوع : تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی  در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری


سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
70 صفحه
شماره:
249


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

دانشجویانی که در رشته مدیریت بازاریابی در حال تحصیل هستند دیگر نیازی به نگرانی برای تهیه پروپوزال ندارند زیرا می توانند آن را از سایت اینترنتی ما دانلود کنند. همانطور که عموم مردم مطلع هستند بازاریابی از جمله رشته هایی است که بازار کار نسبتا خوبی دارد و در تمام شاخه‌ها جا برای فارغ التحصیلان رشته های مربوط به واژه بازاریابی موجود می باشد. دانشجویانی که رشته ی مدیریت بازاریابی را برای تحصیل در دانشگاه انتخاب می کنند بایستی بدانند که این رشته از تحقیقات بازاریابی, برنامه ریزی, اجرا و کنترل تقاضا تشکیل می شود.

با توجه به بحث خصوصی سازی در ایران و شکل¬گیری بانک¬ها و موسسات مالی متعدد طی چند سال اخیر بانکداری امروز در بستر رقابت انجام می گیرد؛ شناخت صحیح از خواسته¬ها و نیازهای مشتری در بانکداری نوین اهمیت حیاتی پیدا کرده است؛ به طوری که می توان سرآغاز و سرانجام فعالیتهای بانکها و موسسات مالی را شناخت و تأمین نیازهای مشتری به نحوی مناسب دانست. امروزه کلیه تصمیمات و فرآیندهای بازاریابی (که یکی از مهمترین فعالیتهای موسسات مالی و بانکها می باشد) برپایه¬ی درک رفتار مصرف کننده بنا شده و تصور اتخاذ تصمیمات کلیدی بازاریابی بدون درک و توجه به رفتار مصرف کننده غیر ممکن است.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.