دانشجویانی که در رشته مدیریت در حال تحصیل هستند می‌توانند نمونه پروپوزال روش تحقیق این رشته را در سایت اینترنتی ما پیدا کنند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

بررسی رابطه هوش معنوی با رفتار شهروندی سازمانی معلمان مقطع متوسطه شهرستان گرمی


عنوان دقیق پروپوزال در فایل اصلی آمده است که پس از خرید قابل مشاهده است.
سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
33 صفحه
شماره:
240


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

دانشجویانی که در رشته مدیریت در حال تحصیل هستند می‌توانند نمونه پروپوزال روش تحقیق این رشته را در سایت اینترنتی ما پیدا کنند. رشته ی مدیریت از رشته های مهم و مورد نیاز در هر جامعه ای می باشد چرا که هیچ سازمانی بدون داشتن مدیر لایق جهت انجام برنامه ریزی های صحیح و نظارت کلی بر امور نمی تواند به اهداف خود دست یابد. هر سازمانی بدون مدیریت دچار هرج و مرج و سردرگمی خواهد شد. پس یک مدیر وظیفه ی مهمی بر دوش دارد که باید در جهت هرچه بهتر انجام دادن این وظیفه برآید. دانشجویان از زمان شروع تحصیل در این رشته باید بهترین شیوه های مدیریتی را تحقیق و مطالعه نمایند.

شرایط کاملاً متحول سازمان ها، افزایش رقابت و لزوم اثربخشی، نیاز سازمان ها را به نسل با ارزشی از کارکنان، بیش از پیش آشکار نموده است؛ نسلی که از آن ها به عنوان سربازان سازمانی یاد می شود این کارکنان بی تردید، وجه ممیز سازمان های اثربخش از غیر اثربخش هستند؛ زیرا سازمان را موطن خود می-دانند و برای تحقق اهداف آن، بی هیچ چشم داشتی افزون بر نقش رسمی خود عمل نموده و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند (رامین مهر و همکاران، 1388). مدارس برای مواجهه با شرایط و مقتضیات حاکم و بهره مندی از معلمانی با رفتار شهروندی سازمانی، نیازمند مهارت ها، توانایی ها و ویژگی هایی بالاتر و متفاوت تر از وضعیت موجود می باشند. از عوامل موثر در رفتار شهروندی سازمانی کارکنان می تواند هوش معنوی آنان باشد. زمانی که هوش معنوی با زندگی کاری معلمان پیوند بخورد، نیروی قدرتمندی حاصل می شود که افراد تقریباً با هزاران ساعت کار می توانند لحظات لذت بخش تر، متوازن تر و معنادارتری را تجربه کنند( فتاحی و همکاران، 1385).

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.