مقاله زیر درباره سرمایه رابطه ای می باشد . و شامل: مقدمه، بیان مسأله، پیشینه متغیر، پیشینه ارتباط متغیر سرمایه ابطه ای با قابلیت های بازاریابی، تحلیل و نتیجه گیری، منابع فارسی، منابع لاتین . منابع لاتین. سرمایه رابطه ای به ارتباط شرکت با سهامداران، مشتریان و عرضه کنندگان توجه دارد.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
29 صفحه
کد:
346 mg


قسمتی از این مقاله:

. مقاله زیر درباره سرمایه رابطه ای می باشد . و شامل: مقدمه، بیان مسأله، پیشینه متغیر، پیشینه ارتباط متغیر سرمایه ابطه ای با قابلیت های بازاریابی، تحلیل و نتیجه گیری، منابع فارسی، منابع لاتین . منابع لاتین. سرمایه رابطه ای به ارتباط شرکت با سهامداران، مشتریان و عرضه کنندگان توجه دارد. زیر دستان سازمان گاهی منابع گرانبهایی برای سازمانبه وجود می آورند .مثل اینکه ، مشتریان درآمد را به وجود می آورند، عرضه کنندگان مواد خام را تولید می کنند و توزیع کنندگان کانال های توزیع را فراهم می کنند بنابراین متقاضیان استراتژیک شرکت برای گسترش محصول جدید با فایده هستند(هسو و فانگ، 2009).

در ادبیات بازاریابی این سرمایه در موضوع های مختلفی از جمله روابط مشتری- فروشنده، شراه های کسب و کار و تعامل مشتری- شرکت بررسی شده است. سرمایه اجتماعی از جمله علمی است که در ارتباطات بین اشخاص و راه های ارتباطی دو طرفه آنها قرار دارد ومورد استفاده قرار می گیرد. سرمایه اجتماعی و شیوه تعیین شده آن سرمایه ارتباطی به عنوان کل منابع بالقوه و بالفعل موجود در درون، قابل دست یافتن ازشیوه و نحوه روابط یک فرد یا یک واحد اجتماعی تشکیل شده از آن یاد می کنند. . سرمایه رابطه ای همین طور می تواند یک شرکت را تشویق به گسترش مزیت رقابتی برشیوه ارتباط مشتری می کند. که به وسیله بسیاری ازپژوهشگران به عنوان مهم ترین رکن دارایی رابطه ای گفته شده است.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.