پروژه زیر درباره عملکرد شغلی می باشد. و شامل: تعاریف و مفاهیم عملکرد شغلی، تاریخچه عملکرد شغلی، الگوها و نظریه‌های عملکرد شغلی، مدل «سینک» و «تاتل، ماتریس عملکرد ، مدل نتایج و تعیین‌کننده‌ها ، هرم عملکرد ، کارت امتیازدهی متوازن و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
45 صفحه
کد:
258 mg


قسمتی از این مقاله:

پروژه زیر درباره عملکرد شغلی می باشد. و شامل: تعاریف و مفاهیم عملکرد شغلی، تاریخچه عملکرد شغلی، الگوها و نظریه‌های عملکرد شغلی، مدل «سینک» و «تاتل، ماتریس عملکرد ، مدل نتایج و تعیین‌کننده‌ها ، هرم عملکرد ، کارت امتیازدهی متوازن، فرایند کسب و کار ، تحلیل ذی‌نفعان، مدل تعالی سازمان ، مدل تحلیل ذی‌نفعان، چارچوب «مدوری» و «استیپل» ، راهنمایی‌های انتخاب شاخص‌ها ، اثرات عملکرد شغلی و ارزیابی آن در سازمان و کارکنان، جمع بندی، پیشینه تحقیق، مطالعات خارجی، مطالعات داخلی، منابع فارسی، منابع خارجی .

عملکرد به قاعده و قانون انجام وظایف، فعالیت‌ها وعملکرد های حاصل از آن‌ها آزاد می‌شود. عملکرد را می‌توان حاصل قابل اندازه‌گیری تصمیمات و کارکرد های سازمان برشمرد که نشانگر میزان موفقیت و حاصل انجام کارکسب شده است. یکی از احتیاج های هر سیستم ارزیابی عملکرد وجود یک ارتباط روشن بین شاخص‌های عملکرد در مراحل مختلف سلسله مراتبی گوناکون سازمان است، به شیوه ای که هر یک از واحدها در پی رسیدن به اهداف هم سطح تلاش کنند. اصلی ترین موفقیت هرم حاصل تلاش آن برای همانند ‌سازی اهداف سازمان با سرمشق های عملکرد عملیاتی است. اما این رویکرد هیچ ترکیب و ساختن برای نشان دادن شاخص‌های مهم عملکرد نمایش نمی‌دهد و همچنین مفهوم نیکو شدن دائم در این مدل وجود نداردهدف های سازمان نشانگر توقعات و نیازهای ذی‌نفعان کلیدی است و ذی‌نفعان کلیدی همه ی توان خود را ازشیوه بخش های حاکمیت سازمان برای هدف‌گذاری در نطر می گیرند و ذی‌نفعان غیر کلیدی خیلی در هدف‌گذاری نیرومند نیستند.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.