تودور (1996) سلامتی روان را به صورت زیر تعریف می کند. سلامت روان شامل: قدرت زندگی کردن به واسطه با شادی، لذت بردن و بدون وجود مشکل است.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
42 صفحه
کد:
730 mb


فهرست مطالب:

پروژه زیر در مورد سلامت روان می باشد. و شامل: تعریف سلامت روان، بهداشت روانی مبتنی بر سه پایه است ، بهداشت روان، از نظر دوويچ (1963) ملاك هاي مهم سلامت رواني، نگرشهاي مربوط به ديگران، تعریف بهداشت روان در فرهنگ¬های مختلف، اصول بهداشت روانی، معيارهاي بهداشت رواني در مكتب اسلام، تعريف بهداشت رواني و سه سطح پيشگيري، پيشگيري اوليه ، پيشگيري ثانويه ، پيشگيري ثالثيه ، خصوصیات افراد دارای سلامت روانی، نقش خانواده در تامین سلامت روان، نظریات مرتبط با سلامت روانی، نظریه ی زیگموند فروید، نظریه ی آدلر، نظریه¬ی سالیون ، نظریه ی کارل راجرز، نظریه ی کارل راجرز، نظریات نوین مبتنی بر شناخت درمانی، نظریه¬ی ویلیام گلاسر، نظریه¬ی اسکنیر، بررسی پیشینه¬ی تحقیق، پژوهش¬های خارجی، پژوهش¬های داخلی، منابع فارسی، منابع لاتین.


توضیحات:

تودور (1996) سلامتی روان را به صورت زیر تعریف می کند. سلامت روان شامل: قدرت زندگی کردن به واسطه با شادی، لذت بردن و بدون وجود مشکل است. سازمان بهداشت جهانی، سلامت روانی را توانایی ایجاد ارتباط مرتبط و هماهنگ با دیگران، توانایی در تغییر و اصطلاح محیط اجتماعی، و حل مناسب و منتطقی ناهماهنگی های غریزی و نیازهای شخصی، به صورتی که فرد بتواند از کل تضادها ترکیبی هماهنگ به وجود آورد، می داند. براساس تعریفی که این سازمان منتشر میکند، هدف اصلی بهداشت روانی، برآوردن سلامت روان است تا به موجب آن بتواند توانایی و استعدادهای روانی را گسترش بدهد. به طور مشخص، شخص دارای توانایی سلامت روان توانایی دارد با مشکلات دوران رشد روبرو شود و قدرتمند است در برخورد به دست اوردن فردیت با محیط نیز هماهنگی یابد.

دانلود