انتخاب موضوع پروپوزال پایان نامه ارشد روانشناسی در گرایش های بالینی و عمومی و تربیتی و روانشناسی کودک برای بسیاری از پژوهشگران و دانشجویان سخت به نظر می آید چون وقت کافی در این زمینه خرج نمی کنند.

متن زیر متغیرهای خیلی خوبی دارد که می توانید برای انتخاب موضوع پایان نامه روانشناسی روی آن حساب کنید:
روانشناسان تکاملی پیشنهاد کردند که حیوانات تمایل شدیدی دارند تا نسبت به گونه های دیگری که از لحاظ ژنتیکی مشابه آنان هستند، احساس مطلوب تری داشته باشند، و نسبت به موجوداتی که از لحاظ ژنتیکی نامشابه هستند، ابراز ترس و تنفر کنند.

حتی اگر این موجودات نامشابه هرگز آسیبی به آنان وارد نیاورده باشد.

بدین سان ممکن است پیشداوری بخشی لازم و ذاتی از سازوکار بقای زیست شناختی ما باشد که ما را وامی دارد تا به خانواده، قبیله، نژاد خود یاری و کمک کنیم و نسبت به بیگانگان خصومت نشان دهیم.

از سوی دیگر این نیز قابل تصور است که ما به عنوان افراد بشر، از دیگر حیوانات متفاوت باشیم، و شاید گرایش طبیعی ما این باشد که دوستانه، بازو کمک کار باشیم. اگر چنین است پس پیشداوری ماهیت سرشتی ندارد.

بلکه فرهنگ ممکن است عمداً یا سهواً به ما آموخته باشد که به مردمی که با ما متفاوت هستند، خصوصیات منفی نسبت دهیم.

به هر حال اغلب روانشناسان اجتماعی در این موضوع توافق دارند که جزئیات پیشداوری، باید از طریق تقلید نگرش ها و رفتار دیگران، یا از رهگذر شیوه هایی که طبق آنها واقعیت روان شناختی خود را شکل می دهیم، آموخته شوند.

یک تعیین کننده نیرومند پیشداوری، در نیاز ما به توجیه خود ریشه دارد.


مشاوره و انجام پروپوزال، پايان نامه ، پروژه و تحلیل آماری با spss:
مشاور:علی محمدی
شماره تماس: 09011853901
ايميل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید