درمجموع هنگامی که اطلاعات را به صورت یگانه نگاه می کنیم می توانیم به اهمیت اصلاح سوگیری توجه از منظر تحقیق های مختلف پی ببریم. این عادی به نظر می‌رسد که در تنگاتنگی بین یک محرک با ارزش پاداشی بسیار و یک محرک با ارزش پاداشی کم سیستم توجه انسان به محرک ارزش پاداش بالاتر نتیجه گیری داشته باشد.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
20 صفحه
کد:
810 mb


توضیحات:

پروژه زیر درباره پیشینه‌ی سوگیری توجه می باشد . و شامل : پیشینه اصلاح سوگیری توجه، پیشینه ابزارهای سنجش سوگیری توجه (پروب دات)، زمان ارائه محرک، مدت زمان اصلاح سوگیری توجه (تعداد جلسات)، گروه گرایش توجه، پیگیری، اضافه کردن اثر تقویت، استفاده از هر دو حالت واژه و تصویر در سنجش و اصلاح سوگیری توجه، بررسی تأثیر اصلاح سوگیری توجه بر کاهش آن در هر دو حالت توجه و پیش توجه، پژوهش های داخلی، منابع فارسی، منابع لاتین.

در مجموع هنگامی که اطلاعات را به صورت یگانه نگاه می کنیم می توانیم به اهمیت اصلاح سوگیری توجه از منظر تحقیق های مختلف پی ببریم . منطق این نتیجه این است که در تحقیقات ادراکی اولیه با محرک‌های ساده پیشنهاد شد هنگامی که یک نشانه‌ی دیداری ساده حاضر شده است. تمارین توجه در یک جلسه انجام شد و نتایج نشان از آن بود که تغییرات در سوگیری توجه پس از آخرین آزمایش، پس از یک روزبعد از بین رفت. انجام پیگیری به این دلیل مهم است که به ما نشان می‌دهد تغییراتی که ما درحین آزمایش ایجاد می‌کنیم تا چه اندازه در نتیجه زمان استقامت می کند . این عادی به نظر می‌رسد که در تنگاتنگی بین یک محرک با ارزش پاداشی بسیار و یک محرک با ارزش پاداشی کم سیستم توجه انسان به محرک ارزش پاداش بالاتر نتیجه گیری داشته باشد.

در پایان باید یاد اوری شد که تحقیق هایی که جهت اصلاح سوگیری توجه به کار رفته‌اند، سوگیری پیش توجه را در نظرنگرفته و اصلاح نکرده‌اند. یکی ازتلاش های پژوهش حاضر، سنجش این موضوع است که آیا اصلاح سوگیری توجه باعث تغییر در سوگیری پیش توجه شرکت کنندگان خواهد شد و یا خیر. -