تحقیق زیر درباره موسیقی درمانی است موسیقی قسمت طبیعی و تولید شده صوت و از نیازمندیهای اولین بشر به شمار می رود. موسیقی شناخته شده در جهان است و اگر خواسته باشیم در موسیقی ویژگی را بیابیم که سبب این جهانشمولی در نهادینه ترین شکل آن باشد.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
54 صفحه
کد:
805 mb


توضیحات:

تحقیق زیر درباره موسیقی درمانی است . و شامل : موسیقی چیست؟، نظریه هاي مربوط به موسیقی ، تاریخ موسیقی در ایران، متقدمان موسیقی در ایران، وضعیت کنونی آموزش موسیقی در مدرسه هاي ایران، آموزش موسیقی در دانمارک، آموزش موسیقی در ژاپن، معرفی روش آموزش سوزوکی، مبانی اساسی موسیقی ، نقش آموزش موسیقی، اثر آموزش موسیقی بر رشد شناختی، موسیقی و مغز انسان، حس آمیزی، کودک و درک مفاهیم موسیقی، آموزش موسیقی و تأثیر آن بر پیشرفت تحصیلی، دلایل مستند بر ضرورت وجود موسیقی در برنامه درسی، موسیقی،مهارت خواندن و رشد زبان، آموزش موسیقی و استدلال فضایی، نظام های نمادی و موسیقی، گرایش ذاتی انسان به موسیقی، نقش موسیقی از نظر پرورش، موسیقی و پرورش اجتماعی کودکان ، موسیقی و حرکات بدن، سیستم آموزش بدنی، اصول اجرای موسیقی، .مراحل پنجگانه دایره اجرا، مروری بر پژوهش های انجام شده درباره اثرات آموزش موسیقی، پژوهش های انجام شده در خارج از ایران، پژوهش های انجام شده درایران، خلاصه دانش موجود، منابع فارسی، English resource.

موسیقی قسمت طبیعی و تولید شده صوت و از نیازمندیهای اولین بشر به شمار می رود. موسیقی شناخته شده در جهان است و اگر خواسته باشیم در موسیقی ویژگی را بیابیم که سبب این جهانشمولی در نهادینه ترین شکل آن باشد و نوعی استمرار و اشتراک را از کهن ترین و ساده ترین شکل های موسیقی گرفته تا به روز ترین و مشکل ترین اشکال آن نشان دهد