رفتار شهروندی رفتاری است که به صورت مستقیم پاداشی در پی نخواهد داشت و یا از راه ساختار رسمی سازمانی مورد قدردانی قرار نمی گیرد. با وجود پژوهش های فراوان به تحقيق رفتار شهروندي سازماني، هنوز جنبه های آن به طور كامل شتاسایی نشده است.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
28 صفحه
کد:
743 mb


فهرست مطالب:

مقاله زیر در ارتباط با رفتار شهروندی سازمانی است . و شامل : ویژگی های کلیدی رفتار شهروندی ، عناصر رفتار شهروندی، صر کلیدی رفتار شهروندی سازمانی، مؤلفه های رفتار شهروندی سازمانی، رفتارهاي كمكي، نوع دوستی، میانجی¬گری، تشویق، احترام، -جوانمردي، رفتار یا فضیلت مدنی، ابتکارات فردی، وفاداري سازمانی، اطاعت سازمانی ، توسعه خود، مشاركت اجتماعي، مشاركت حمايتي، مشاركت شغلي، عوامل تاثیرگذار بر رفتار شهروندی سازمانی، پیامدها و نتایج رفتار شهروندی سازمانی، افزایش بهره وری مدیریت و کارکنان، افزایش ثبات عملکرد سازمان ها، پیشینه تجربی، تحقیقات انجام شده مرتبط با پژوهش در داخل کشور، تحقیقات انجام شده مرتبط با پژوهش در خارج از کشور، منابع ، . منابع فارسی، منابع انگلیسی،


توضیحات:

رفتار شهروندی رفتاری است که به صورت مستقیم پاداشی در پی نخواهد داشت و یا از راه ساختار رسمی سازمانی مورد قدردانی قرار نمی گیرد. با وجود پژوهش های فراوان به تحقيق رفتار شهروندي سازماني، هنوز جنبه های آن به طور كامل شتاسایی نشده است. قدردانی از موفقيت هاي همكاران(چه كوچك و چه بزرگ) كه دست اوردهای مثبتي را براي فراهم کردن همكاري هاي مثبت در پی دارد، به طوري كه امكان وقوع اين همكاري ها را در آينده امکان پذیرمي‌كند.تاثیر دیگر در درک رفتار شهروندی سازمانی، عملکرد حالت روحی مثبت فرد است یافته های مهم در تعریف اورگان از رفتار شهروندی سازمانی، به این اشاره دارد که چنین رفتاری، تقویت سازی. سازمانی را افزایش می دهد.