تحقیق زیر درباره رفتار شهروندی سازمانی می باشد. و شامل: مقدمه، رفتار شهروندی سازمانی چیست؟، تعریف رفتار شهروندی سازمانی، ابعاد رفتار شهروندی سازمانی، ارگان (1988) رفتار شهروندی سازمانی را در پنج بعد خلاصه کرده است، نوع دوستی، جوانمردی ، فضیلت مدنی و ... میباشد.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
35 صفحه
کد:
276 mg


قسمتی از این مقاله:

تحقیق زیر درباره رفتار شهروندی سازمانی می باشد. و شامل: مقدمه، رفتار شهروندی سازمانی چیست؟، تعریف رفتار شهروندی سازمانی، ابعاد رفتار شهروندی سازمانی، ارگان (1988) رفتار شهروندی سازمانی را در پنج بعد خلاصه کرده است، نوع دوستی، جوانمردی ، فضیلت مدنی، احترام و تکریم، وظیفه شناسی، کارکردهای رفتار شهروندی سازمانی، انواع رفتار شهروندی سازمانی، اطاعت سازماني، وفاداري سازماني، مشاركت سازماني، رفتار شهروندي سازمانی رهبرمدار، تئوری مبادله اجتماعی و رفتار شهروندی سازمانی، رابطه متقابل رهبر – عضو رفتار شهروندی سازمانی، عوامل تاثیرگذار بر رفتار شهروندی سازمانی، پيامدها و نتايج رفتار شهروندي سازماني، پیشینه تحقیق، پیشینه تحقیقات داخلی، پیشینه تحقیقات خارجی، منابع فارسی، منابع لاتین.

رفتار شهروندي سازماني در بردارنده رفتاري است كه سازمان را از طريق تقويت و حفظ سيستم اجتماعي آن ارتقا مي دهد پژوهشگران ، اهميت رفتار شهروندي سازماني براي عملكرد سازماني طول دو دهه کنونی را جستجو كرده اند . رفتار شهروندي سازماني خاص وظايف شغلي خو د شخص نيست بلكه محيط سازماني گسترده تری را شامل می شود كه در آن عملكرد اصلي به وجود می آید. به رفتارهایی که نشان ا ز بحث های داوطلبانه و مسؤولانه ی فرد در طول انجام وظایف است و باعث افزایش در آمد سازمانی می شود ، فضیلت مدنی می گویند فضیلت مدنی در بر گیرنده رفتارهایی از جمله مشارکت در فوق برنامه و اضافی، آن هم زمانی که این حضور لازم نباشد، پشتیبانی از توسعه ودگر گونی های ایجاد شده از طرف مدیران سازمان و نیاز به مطالعه ی کتاب، مجلات و گسترش دانش عمومی عمومی و اهمیت دادن به زدن پوستر ها و اطلاعیه ها د ر سازمان برای اطلاع رسانی به دیگران، می شود.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.