پروژه زیر درباره بورس اوراق بهادار می باشد. و شامل: تاریخچه پیدایش بورس، نقش بورس اوراق بهادار در اقتصاد جامعه، تاریخچه بورس اوراق بهادار تهران، دوره های فعالیت بورس در ایران، دوره دوره نخست و...
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
23 صفحه
کد:
31 mg


توضیحات:

پروژه زیر درباره بورس اوراق بهادار می باشد. و شامل: تاریخچه پیدایش بورس، نقش بورس اوراق بهادار در اقتصاد جامعه، تاریخچه بورس اوراق بهادار تهران، دوره های فعالیت بورس در ایران، دوره دوره نخست (1357- 1346)، دوره دوم (1367-1358)، دوره سوم (1383- 1368)، دوره چهارم (از سال 1384 تاکنون)، توسعه بازار اوراق بهادار و عوامل موثر بر آن، مزایای بورس برای شرکت ها، شعب منطقه ای بورس، مروری بر تحقیقات انجام شده در داخل کشور، مروری بر تحقیقات انجام شده در خارج از کشور، منابع و مآخذ.

یکی از عملکرد های مهمی که از تشکیل بورس ها به عمل می اید ، ایجاد ساز و کار منظم وروشن در مقابل عرضه و تقاضا برای تعیین قیمت دارایی های مالی است. بورس مانند هر پدیده دیگر در ملت ها اقتصاد سرمایه گذاری گام به گام با پیشرفت و توسعه اقتصادی افزایش یافت تا به حال که در اکثرکشورهای بزرگ جهان سازمان ها و تشکیلات بسیار منظم و منسجم و متشکل یافته ای برای معاملات اوراق و سهام به وجود آمده که کوچک ترین ضعف و دگرگونی اقتصادی تاثیر بسیار عمیقی در آن دارد. نقدینگی یک نظریه اساسی است.

با این وجود عملکرد های نامناسب در بازار سهام در یک اقتصاد می تواند نتایج متفاوتی را به دنبال داشته باشد. نتایج نشان می دهند که بازار سرمایه توانایی دارد از طریق ایجاد نقدینگی بر رشد اقتصادی اثر بگذارد. هراندازه که بسیاری از سرمایه گذاری های سود آور نیازمند جذب سرمایه های بلند مدت است، با این حال سرمایه گذاران همواره نسبت به موضوع از دست دادن کنترل سرمایه هایشان در شرکت ها حساس بوده و در برخورد با آن مقاومت نشان داده اند.


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.