دانشجویانی که در رشته مدیریت تحصیل می کنند بهتر است نمونه پروپوزال رشته خود را به صورت فوری و آنلاین از سایتهای معتبر اینترنتی دانلود کنند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:
برنامه ريزی استراتژيک- جاذبه های گردشگری
عنوان دقیق پروپوزال در فایل اصلی آمده است که پس از خرید قابل مشاهده است.
سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
53 صفحه
شماره:
233


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

دانشجویانی که در رشته مدیریت تحصیل می کنند بهتر است نمونه پروپوزال رشته خود را به صورت فوری و آنلاین از سایتهای معتبر اینترنتی دانلود کنند. برای رشته مدیریت می توانید تعاریفی را به کار ببریم که: مدیریت یعنی هنر انجام امور به وسیله دیگران. در تعریف دیگر مدیریت می توانیم اینگونه بگوییم که مدیریت فرایندی است که طی آن تصمیم گیری صورت خواهد گرفت. دانشجویان رشته مدیریت علاوه بر این که بایستی در وجود خود ویژگی مدیریت را دارا باشند در طول دوران تحصیل باید به روش علمی و منطقی با صفت مدیریت آشنا شوند و بتوانند فنون مختلف مدیریت را در موقعیت های مختلف آموزش ببینند.

اساسآ این مطالعه از طریق بررسی ادبیات مدیریت استراتژیک در گردشگری و بیان کردن یک چارچوب و مدل مدیریت استراتژیک در موقعیت شهرستان جیرفت می تواند به ارتقاء دانش نظری برنامه ریزان و مدیران گردشگری درباره ادبیات مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در صنعت گردشگری کمک فراوانی بکند و منجر خواهد شد که برنامه ریزان و توسعه دهندگان جاذبه های گردشگری در شهرستان جیرفت با اثربخشی بیشتری به امر تدوین استراتژی های توسعه بپردازند. از لحاظ کمک تجربی که این مطالعه می تواند داشته باشد این است که یافته های این مطالعه حاوی توصیه های استراتژیک مشخص برای جاذبه های گردشگری است . تا از طریق آن بتواند موقعیت رقابتی خود را بهبود بخشیده و به صورت مناسب به تدوین استراتژی های توسعه در چارچوب توسعه گردشگری بپردازد.