نمونه راهنمای تست و آزمون روانشناسی وکسلر را می توانید در این صفحه خوانده و دانلود کنید که گزارش و تفسیر مهمی به همراه دارد.

اطلاعات شناسایی کننده (Indentifig information):

مراجع آقایی 41 ساله بنام عباس، متاهل، اهل تهران، فوق لیسانس MBA و با شغل خرید و فروش سهام که قبلا چهار پنج جلسه برای زوج درمانی به این مرکز آمده بود.

علت ارجاع ( Reason for referral):

مرجعی او را ارجاع نداده و همراه ندارد. شکایت عمده (C.C): مراجع به دلیل عدم کنترل خشم و عصبانیت مراجعه کرده است.

عباس می گوید:"در رانندگی دلم می خواهد قفل فرمان را بزنم بر سر راننده جلویی، از طرف راننده ها عصبانی هستم می ترسم نتوانم خشمم را کنترل کنم و کار دست خودم دهم" ON SET: این اشتغال ذهنی نسبت به آسیب رساندن دیگران تقریبا 1 سال است که آغاز شده و او نگران است که به دیگران آسیب برساند و مراجعه کرده تا روی خشمش کار شود.

مشکلات موجود (PP): عباس از همان آغاز نوجوانی روابط جنسی متعددی داشته؛ و در زندگی زناشویی خود نیز روابط فرا زناشویی بسیاری داشته، 8 سال پیش از مهسا جدا شده، خشم غیر قابل کنترل و اشتغال ذهنی نسبت به اسیب زدن به دیگران دارد.

عباس می گوید " پر از عصبانیت هستم از آلودگی هوا، رفتارهای افراد و .. ترس من از عواقب خشم است. خیلی احساس گناه نمی کنم و بیشتر نگران آسیب زدن فیزیکی در حین عصبانیت به دیگران هستم، یکی دو بار نقشه کشیدم و برنامه ریزی کرده ام که یکی را بکشم" وضعیت کنونی عباس بدین منوال است که او خشم غیر قابل کنترل، تحریک پذیری، بی ثباتی در روابط بین فردی و روابط فرا زناشویی متعدد دارد و همواره نگران است که با این رفتارهای خود به دیگران آسیب برساند.

تاریخچه شخصی:

عباس 41 ساله ، شاگرد متوسط مدرسه بوده و در دوره ارشد زیاد سر کلاس حاضر نمی شد و دوستان زیادی نداشته؛ او 11 سال پیش با مهسا که معتاد به کوکایین بوده ازدواج کرده؛ او روابط فرا زناشویی بسیار داشته در همین روابط با سارا آشنا شده و بعد دو سال زندگی با مهسا و جدا شدن از او با سارا ازدواج کرده است. او فرزندی ندارد.

تاریخچه خانوادگی:

عباس فرزند دوم خانواده، دو خواهر؛ و پدر و مادر او در قید حیات هستند. او رابطه خوبی با مادرش داشته و مادرش توجه زیادی به او می کرد ولی به دلیل اضطرابی بودن مادر نمی توانست به او اتکا کند؛ با پدر رابطه خوبی نداشته و از او ناراضی است و همیشه تحقیرش می کرد.

پدرش زن دومی هم داشته که او اظهار می دارد از این موضوع مطلع شده و او را غافل گیر کرد. خواهر بزرگترش فردی افسرده و غمگین است و خواهر کوچکتر در تصمیم گیری مشکل دارد و نمی تواند کاری انجام دهد.

او می گوید در محله ای که زندگی می کردم یک پسر بزرگتر می خواست به من تجاوز کند ولی اجازه ندادم. او از همان دوران راهنمایی روابط جنسی داشته است.

معاینه وضعیت روانی(MSE):

اطلاعات در دسترس نیست (ظاهر، هشیاری،تکلم، توجه، سطح انرژی، عواطف، حافظه و....)

تشخیص محور I : اختلال افسردگی اساسی

محور II : اختلال شخصیت مرزی ( اطلاعات برای تشخیص گذاری کافی نمی باشد)

محور III : بیماری جسمانی ندارد.

محور IV : روابط فرا زناشویی، مشکلات کاری، طلاق

محور45:v

Case formulation :

مراجع خشم و عصبانیت غیر قابل کنترل نسبت به دیگران دارد.

و از تکرار روابط جنسی و دیده شدن توسط خانمها احساس خوبی دارد و ترس از رها شدن دارد. او تعارض هیجانی خشم و خصومت شدید دارد و دیگران را متهم می کند که باعث ناراحتی و خشم و خصومت او می شوند و از مکانیزم دفاعی فرافکنی استفاده می کند و این واکنش خشم خود را به صورت رفتار های تهاجمی نسبت به اشخاص دیگر ابراز می کند.

با توجه به موارد ذکر شده، سبک زندگی بیمار گونه عباس ادامه ارتباط آزاد با جنش مخالف و زندگی با هیجانات ناخوشایند و در عین حال زندگی با همسرش می باشد.

و این سبک با عدم کارائی مکانیزم های دفاعی پای مراجع را به مرکز مشاوره باز کرده است.

از او می خواهیم که داستان هایی از کودکی که در آن احساس هایی از طرد شدن دارد را بیان کند.

این طرد شدن ازهمان دوران کودکی در رابطه با پدر و مادر داشته و خشم و غضب خود را نسبت والدین خود ابراز می کرد.

از مکتب روان پویشی با رویکرد کوتاه مدت فشرده به شیوه یکپارچه می توان به مراجع کمک کرد که به سبک زندگی بیمار گون خود پی برده و با استفاده از تکنیک های داستان نویسی و فرایند تجربه کردن احساسات و کشف خاطرات ، رخداد ها و تجربه افکار و احساسات و مشخص کردن مکانیزم های دفاعی و ذهن آگاهی مراجع و رسیدن او به مرحله درک عاملیت خود در احساسات و افکار و رفتار خویش راه درمان را طی می کند.


مشاوره و انجام پروپوزال، مقاله علمی پژوهشی و isi ، پروژه و تحلیل آماری با spss:
مشاور:علی محمدی
شماره تماس: 09011853901
ايميل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.