سفارش تهیه پروپوزال پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی

 دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی در گرایش های مختلف برای تهیه پروپوزال و پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی با کادر تحقیقی مجموعه ایران پژوهش در ارتباط هستند.

بیشتر سازمان های تولیدی و خدماتی به دلایل زیر از آینده خود در هراسند:

1. عدم دانش و آگاهی اقتصادی مطابق اتفاقات روز

2. عدم درک درست از وضعیت اقتصادی بازار و نحوه تغییر درخواست مردم

3. عدم مهارت در کنترل اتفاقات غیر پیش بینی اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ....

اگر هر سازمان و مجموعه ای از وجود یک مدیر بازرگانی حرفه ای بهره ببرد با این چالش ها روبرو نمی شود زیرا یک مدیر بازرگانی با اطلاعات جامعی که از بازار، شرایط اقتصادی جامعه و تنوع و کیفیت محصولات تولیدی خود دارد می تواند با برنامه ریزی درست سازمان متبوع خود را از ورود به چالش های بزرگ حفظ نماید.

تربیت مدیران بازرگانی حرفه ای از دانشگاه ها آغاز می شود.

دانشجویان رشته هایی مانند مدیریت بازرگانی می توانند با فراهم آوردن رزومه علمی تحقیقی حرفه ای و در خور توجه زمینه های حضور خود در مجموعه های بزرگ اقتصادی تولیدی و خدماتی فراهم آورند.

مجموعه تحقیقی ایران پژوهش با داشتن تجربیات تحقیقی حرفه ای در زمینه انجام پروژه ها و اولویت های پژوهشی آمادگی دارد تا برای آن دسته از دانشجویانی که در زمینه تهیه و تنظیم پروپوزال و پایان نامه ارشد و دکتری رشته مدیریت بازرگانی نیاز به کمک دارند خدمات مناسب و حرفه ای را ارائه نماید.


مشاوره پژوهشی، راهنمایی نگارش پروپوزال، پروژه های دانشجویی، مقالات و پایان نامه های دانشگاهی، انجام خدمات تحلیل آماری توسط کارشناسان پژوهشی مجرب
مشاور : محسن سیدی
شماره موبایل: 09367824546
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید