قیمت نوشتن پروپوزال پایان نامه رشته مدیریت استراتژیک

 همیشه در تعیین قیمت خدمات مربوط به نوشتن پروپوزال و پایان نامه رشته مدیریت در گرایش های مختلفی مانند مدیریت استراتژیک، مشخص بودن موضوع کار، روش انجام آن، حجم پیاده سازی و موارد این چنینی مهم می باشد.

یک جمله معروف می گوید اگر ندانی به کجا می روی هر اتوبوسی تو را خواهد برد.

یک خلبان برای به پرواز درآوردن هواپیما از فردگاهی به فرودگاهی دیگر محتاج برنامه پرواز است.

او ضمن شناخت حدود مسئولیت خود می بایستی از فاصله مبدا تا مقصد، وزن مسافران و محموله، سوخت مورد نیاز هواپیما و وضعیت هوا در فرودگاه مبدا و مقصد آگاه باشد و در شرایط ناگوار بتواند به درستی تصمیم بگیرد و عمل کند.

به علاوه او باید از خصوصیات موتور هواپیما آگاهی کامل داشته، و توانایی سرپرستی کارکنان هواپیما را در خود سراغ داشته باشد و به عنوان نماینده کشورش در کشور میزبان، شخصیت خوبی ارائه کند.

با ارائه این مثال ساده و قابل درک تلاش کردیم تا مفهوم مدیریت استراتژیک را به صورت ملموس برایتان تشریح نمائیم.

در هر سازمان کوچک و بزرگی باید استراتژی و برنامه ریزی لازم برای برخورد با حوادث مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... وجود داشته باشد.

وجود و یا عدم وجود مدیریت استراتژیک می باشد که برخی سازمان های کوچک را به بنگاه های اقتصادی بزرگ تبدیل می نماید و یا برعکس برخی از مجموعه های بزرگ را در هنگام مشکلات به چالش انداخته و رفته رفته توانشان را تقلیل می نماید.

مدیریت استراتژیک در دانشگاه های کشور ما به عنوان یک کرسی درسی تدریس می شود و دانشجویان زیادی هم در حل حاضر در حال تحصیل در این رشته می باشند.

دانشجویانی که در مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری این رشته در حال تحصیل می باشند شاید به واسطه جدید بودن رشته شان برای انجام طرح های تحقیقی مشکل داشته باشند. ایران پژوهش یک مرکز تحقیقی حرفه ای می باشد که برای انجام طرح های تحقیقی دانشگاهی شرایط خدماتی مناسبی دارد.


مشاوره پژوهشی، راهنمایی نگارش پروپوزال، پروژه های دانشجویی، مقالات و پایان نامه های دانشگاهی، انجام خدمات تحلیل آماری توسط کارشناسان پژوهشی مجرب
مشاور : محسن سیدی
شماره موبایل: 09367824546
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید