هزینه انجام پروپوزال پایان نامه مدیریت دولتی

 هزینه انجام پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت دولتی بر اساس تعداد متغییرهای مورد بررسی در روند تحقیق و پیچیدگی های موضوع تحقیق تعیین می شود.

مدیریت دولتی تا قبل از سال 1987 به عنوان توضیحی برای درآمدهای آماده دولت محسوب می شد.

این رشته تحصیلی در سال 1333 به عنوان یک گرایش از رشته مدیریت وارد سامانه دانشاهی ایران شد.

در آن زمان رشته مدیریت دولتی با نام مدیریت اداری شناخته می شد.

اما رفته رفته با گذشت زمان حیطه های موضوعی این رشته افزایش یافت و گستردگی دامنه این رشته سبب شد تا برای تحصیل در مقاطع بالای این رشته گرایش های متعددی را در نظر بگیرند.

مدیریت منابع انسانی، مدیریت مالی دولتی، مدیریت تحول، مدیریت سیستمهای اطلاعات، مدیریت دولتی گرایش تشکیلات و روش ها از مهمترین گرایش های رشته مدیریت دولتی می باشد.

هر کدام از این گرایش ها به صورت تخصصی مباحث مورد نظر خود را تحت پوشش قرار می دهند.

برای رشته مدیریت دولتی شاخه های متعددی در حال شکل گیری می باشد.

برای نمونه GMS یکی از مباحثی می باشد که در زمینه رشته مدیریت دولتی مطرح می شود.

GMS مخفف Governmental Management Services به معنی خدمات مدیریت دولتی می باشد.

خدمات مدیریت دولتی (GMS) یک خانواده از شرکت ها با مسئولیت محدود می باشد که به منظور ارائه خدمات مدیریتی ویژه به قسمت های مختلف جامعه تاسیس می شود.

البته اگر بخواهید به صورت تخصصی در گرایش های رشته مدیریت دولتی ریز شوید مباحث به روز و جدیدی هر روز توسط محققین مختلف در سراسر دنیا در حال بررسی می باشد که بازتاب آن در پایگاه های علمی معتبر مانند ساینس دایرکت و اشپرینگر و ... قابل مشاهده می باشد.

در دپارتمان مدیریت و حسابداری مجموعه ایران پژوهش کارشناسانی مجرب آمادگی دارند تا شرایطی مناسب بهترین موضوعات تحقیقی را برای تهیه و تنظیم طرح های تحقیقی دانشگاهی همراهی نمایند.

برای ارائه خدمات تحقیقی به دانشجویان متقلضی مطمئنا هزینه هایی هم دریافت می شود. تعیین این مبالغ به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. بسته به شرایط دانشجو، زمانی که در اختیار دارد و از همه مهمتر موضوع کارش، هزینه ها و قیمت کار تعیین می شود.


مشاوره پژوهشی، راهنمایی نگارش پروپوزال، پروژه های دانشجویی، مقالات و پایان نامه های دانشگاهی، انجام خدمات تحلیل آماری توسط کارشناسان پژوهشی مجرب
مشاور : محسن سیدی
شماره موبایل: 09367824546
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید